Gå til innhold

Den store iPad tråden.

Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

• Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som nettleser browsing (ikke internett generelt) har blitt tregere på alle enheter etter iOS7. Noe blemmer, debugmodes eller annet her de har glemt?

Har merket dette på min iPad mini med Chrome. Ble bedre når jeg gikk over til Safari.

Skrevet

Det går ikke tregt på nye enheter, men tregere.

Ingen tegn til at det går tregere på min iPhone 5 hvertfall, om det går så fryktelig mye raskere heller tør jeg ikke si så mye om da jeg føler nettsurfingen flyter som kniv i varmt smør, men det gjorde den med iOS 6.X også.

Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

Det får jo bli opp til hver enkelt å vurdere, det kommer alltid en ny modell snart. Her får man en 64 GB-utgave til 16 GB-pris, og det vil det gå leeeenge før man ser med den nye modellen.

Skrevet

Hmm.. Litt usikker, men er det AirPlay jeg er ute etter?

Jeg har en del .mvk-filer på PC-en, og ønsker å streame den på minipad 2..

Noen muligheter? :)

Takk!

Skrevet (endret)

Ipad er vel bare en airplay-sender, ikke mottaker. (Litt usikker på dette).

Det jeg bruker til å streame fra min PC til både nettbrett, mobil og andre PC-er er Plex. Transkoder videoen mens du ser på den i ekstremt god kvalitet, og overfører det trådløst via serverprogramvare på PC-en, og en app på mottakerenheten.

Tenk XBMC, bare lettere å sette opp og bedre mobil tilgjengelighet. (Jeg bruker programmet til å streame filmer/serier over 3G/4G nettet når jeg er borte fra huset mitt også.)

Endret av Jakoozie
Skrevet

Jakoozie: Det kan jeg prøve.. Det jeg vil er å se ting jeg har på PC-en på brettet, når det er sent og bare jeg er våken, og kan smugkikke på pad, istedet for å ha TV-en på.. :)

Men, hva heter programmet? Plex? Finner jeg det både på AppStore og installasjonsfil til Windows?

XBMC sa meg ingenting, dessverre! :(

Takk! :)

Skrevet

Skjønner meg egentlig ikke helt på Ipad. Jeg ser ikke helt bruksområdet. For meg så er det som en mobil med stor skjerm som det ikke går an å ringe med.

Omtrent som de fleste andre nettbrett, altså..
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...