Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ofret akkurat 6 kroner på denne appen, bare for å se om den fungerte i det hele tatt.

Og niks, alt som skjer er at skjermen blir svart i to sekunder før den returnerer til hjemskjermen hver gang jeg starter appen.

 

Selv ikke en "hardreset" hjalp.

 

Ja ja, da er det bare å vente og se om det kommer en oppdatering da :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Ja, jeg bruker en case som jeg har skrevet om tidligere i tråden.

 

Tråden er 138 sider lang så jeg tror jeg står over å prøve å finne igjen den posten ;)

 

Jeg bruker Apple sin case nå, skal gå til innkjøp av en Dodocase utpå nyåret. Verdt å pakke inn iPaden sin ordentlig. :)

 

Den DODOcasen virket veldig hjemmelaget. DVS er skremmede lik mange av de DIY utgavene jeg har sett på instructables

Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle prøve noe nytt og kjøpte en Sena skinnfolder til iPaden. Kom fra Apple sin originale som koster halvparten, men synes ikke Sena sin lever opp til prisen. Skinnet mister deler av overflaten og mikrofiberen den er belagt med på innsiden røyter tråder.

 

Hittil holder jeg en knapp på Apple sin.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Lefdal fortalte at de fulgte prisene fra Apple da jeg spurte for et par-tre måneder siden. Da var prisene i butikken høyere enn Apple sine, men kort tid etter var de justert til riktig nivå. (De så vel kanskje at flere sjekket prisene hos Apple fra demomaskinene i butikken, tenker jeg :) )

 

Uansett er det sikkert verdt å forhøre seg med dem før eventuelt kjøp, og heller gå et annet sted hvis de holder fast på sine egne priser.

Lenke til kommentar

VG hadde nå iallefall rett med den artikkelen om at Lefdal etc skrur opp priser før jul...sjekk iPad-prisene på de forskjellige sidene nå!

Det handler om én ting, nemlig tilgjengelighet på iPader. Nå er det få tilgjengelige - høyere priser. På nyåret, når leveransene blir bedre, vil prisene gå tilbake til vanlig nivå. Ikke noe science fiction med det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Julenøtt:

Hva får du hvis du tar et skjærebrett, møbelknotter, selvklebende kroker, noen skruer, litt smeltelim, en 1/4" mutter og så skrur fast resultatet på et kamerastativ?

 

tablet-tripod-main.jpg

 

tablet-tripod-finished.jpg

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Jeg bruker Apple sin case nå, skal gå til innkjøp av en Dodocase utpå nyåret.

 

Heilage, min venn.

Hva synes du om Apple-casen?

 

Pr. dags dato kjører jeg snasen liten sak fra - hold deg fast - DealExtreme.

Kostet 11USD og gjør jobben på en utmerket måte siden jeg aldri tar den med utenfor huset.

I de sjeldne tilfellene jeg gjør det, har jeg en lukket Belkin-sak.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Apple sin case nå, skal gå til innkjøp av en Dodocase utpå nyåret.

 

Heilage, min venn.

Hva synes du om Apple-casen?

 

Pr. dags dato kjører jeg snasen liten sak fra - hold deg fast - DealExtreme.

Kostet 11USD og gjør jobben på en utmerket måte siden jeg aldri tar den med utenfor huset.

I de sjeldne tilfellene jeg gjør det, har jeg en lukket Belkin-sak.

 

Apple-casen er helt okei den, men den får en del fingermerker og samler litt støv og smuss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...