Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Noen andre her som bruker Facebook programmet Friendly? Bruker det selv og synes det er helt fantastisk, men har et problem. Noen ganger er det helt umulig å logge inn. Får bare en feilmelding at den ikke klarer å koble til (Se vedlegg). Det er også en retry knapp, men det går ikke uansett hvor mange ganger jeg prøver. Hjelper ikke å lukke programmet og åpne på nytt heller. Eneste som fungerer er å slette kontoen i Friendly og logge inn på nytt. Dette er noe tungvint. Andre som har samme problemet? Er vel ikke så mye å gjøre med det enn å vente på en oppdatering om det er feil i programmet?

 

Edit: Legger ved screenshot.

post-80536-0-26995500-1293815486_thumb.jpg

Endret av rolvs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Friendly, men har aldri hatt noe problem med å logge inn. Har du oppdatert til siste versjon?

 

Har den en brukbar løsning for chat?

 

Har ikke brukt den så mye, men det lille jeg har brukt den så fungerer den helt fint! Ser at det er enkelte som klager på den på Facebook siden til den.

Lenke til kommentar

Hm raskt spørsmål.

 

Jeg har et SD\USB adapter til iPaden min, slik at jeg kan overføre filmer\bilder fra mitt Canon 550D kamera.

 

Alt fungerer fint, men jeg får ikke sett filmene på iPaden :whistle:

Noen som vet hvorfor? Har testa filmer som er i 640x480, 720p og 1080p, ingen fungerer (alle er filmet med canon kameraet).

 

02Jan_Sunday_pEDrBr-thumbnail.jpg

 

Står bare "MOV", men kan ikke trykke på den.

 

Setter pris på svar

Lenke til kommentar

Hm raskt spørsmål.

 

Jeg har et SD\USB adapter til iPaden min, slik at jeg kan overføre filmer\bilder fra mitt Canon 550D kamera.

 

Alt fungerer fint, men jeg får ikke sett filmene på iPaden :whistle:

Noen som vet hvorfor? Har testa filmer som er i 640x480, 720p og 1080p, ingen fungerer (alle er filmet med canon kameraet).

 

Står bare "MOV", men kan ikke trykke på den.

 

Setter pris på svar

 

Mest sannsynlig er det et codecproblem. Hva slags format og codec har filmklippene?

Lenke til kommentar

selv digger jeg zumocast app. Direkte tilgang til alle mine filmer og serier (bilder og andre filer) så lenge din pc/mac er på og tilknyttet internett. Enten streame over nett eller laste ned for å se senere.

Ser på www.zumocast.com at programmet er ikke netlastbart akkuratt nå av for meg ukjent årsak, men definitivt min favorittapp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Har savnet det der, men samtidig skjønner jeg hvis Apple ikke vil at det skal være en slik "snarvei"... Hvis iPad ender opp med masse iP4res programmer blir den bare en diger ipod touch, i samme stil som Galaxy Tab

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...