Gå til innhold

Hvor lenge må vi vente?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er Half-life no bra egentlig? Vurdere og teset det ^^

 

Hvordan er det forhånd til Halo sieren, Call of Duty 4 & 6, Battlefield, Bioshock?

 

- Ja!

-Bedre enn alle de nevnte. Kan kanskje ikke sammenlignes med battlefield og Biosock da, men jeg syns at HL2 er en av de beste FPS SP spillene jeg har prøvd. :) Har vell rundet det over 5 ganger.

 

Glemmer aldri da jeg først prøvde spillet da det kom ut, og jeg fikk den gravity-gunneren. :D Det var orgasmisk det!

Lenke til kommentar
hmm er ikke de gratis pga man handlet hl2?, jeg kan ikke huske at jeg betalte for episode2. Men mulig jeg husker feil (mener jeg betalte en pakke der jeg fikk med episode2-3)

 

Er du sikker på at du ikke snakker om The Orange Box?

 

Har aldri hørt om at man har kunnet betale for EP3 på Steam (men det kan godt hende det går an, for all del).

Lenke til kommentar
Alle episodene koster penger, men om man kjøpte orange box så kjøpte du hl2, ep2 og ep2 i en og samme pakke, men denne pakka kosta mer enn hl2 gjorde ....

 

Og så fikk du med TF2, og Portal, så alt i alt er det vel strengt tatt veldig lave priser på alle spillene, og de er samtidig helt i toppklasse.

Lenke til kommentar

Kjenner at jeg blir litt skuffet inni meg, men er det en ting jeg har lært meg opp gjennom årene som spiller er det at når man snakker om Valve får man bare lene seg tilbake og spille andre spill men man venter på at de skal bli ferdige. Stort sett alt de gir ut er i mine øyne svært bra, men de bruker tid, det skal de ha.

Lenke til kommentar
Er Half-life no bra egentlig? Vurdere og teset det ^^

 

Hvordan er det forhånd til Halo sieren, Call of Duty 4 & 6, Battlefield, Bioshock?

 

Spørs litt hvilket spill i serien det er snakk HL2-hovedspillet er i mine øyne spillets svakeste tittel, litt for langdrug. Ep1 og 2 er fine tighte spill, og HL1 var ekstremt bra når det kom. Alle slår HALO-serien lett, Cod4 kan man vel argumentere for er bedre enn feks HL2 rent underholdningsmessig. Battlefield er jo en litt annen type spill, jeg vil si det er bedre en bioshock.

 

AtW

Lenke til kommentar
Tviler på at Valve dropper hele greia iallefall. Det er noen rykter som sier at de heller vil komme med Half Life 3 med ny 3D motor (den som støtter multicore fullt ut) og DirectX 11. Da kan de ta seg bedre betalt også enn bare Episode 3 kunne kosta.

 

Har det noen gang vært snakk om en ny motor? Så vidt meg bekjent så vil alt det du snakker om bli integrert i Source. Den er modulær så de kan skifte ut deler av den uten å måtte lage noe helt nytt.

Endret av ZiggyStardust
Lenke til kommentar
Tviler på at Valve dropper hele greia iallefall. Det er noen rykter som sier at de heller vil komme med Half Life 3 med ny 3D motor (den som støtter multicore fullt ut) og DirectX 11. Da kan de ta seg bedre betalt også enn bare Episode 3 kunne kosta.

 

Har det noen gang vært snakk om en ny motor? Så vidt meg bekjent så vil alt det du snakker om bli integrert i Source. Den er modulær så de kan skifte ut deler av den uten å måtte lage noe helt nytt.

Mulig du har rett, men 3D motoren trenger en real oppgradering uansett. Både Intel og AMD satser på multicore, samt at 64bit blir mer og mer vanlig på desktoppen, så Valve vil nok få med dette inn i Half Life 3.

Lenke til kommentar
Spørs litt hvilket spill i serien det er snakk HL2-hovedspillet er i mine øyne spillets svakeste tittel, litt for langdrug. Ep1 og 2 er fine tighte spill, og HL1 var ekstremt bra når det kom. Alle slår HALO-serien lett, Cod4 kan man vel argumentere for er bedre enn feks HL2 rent underholdningsmessig. Battlefield er jo en litt annen type spill, jeg vil si det er bedre en bioshock.

 

 

I mine øyne er HL2 tidenes spill. Når det kom ut så var det ikke så lett for andre å lage et fps spill etterpå og mange stjålte ideer og ble billige eterligninger. HL2 haddet alle elementer, masse nyskapendet (største var nok gravity gun), veldig god variasjon der alle elementer satt som et skudd (bil, båt, zombie brett osv), lyd effektene er helt fantastiske, selvsagt nydelig grafikk. Nå er selvsagt dette med hensyn til når det kom ut, men om du ikke har spillt HL2 enda så burdet du gjøre det, for det holder fortsatt mål og er en viktig del av spill historien ).

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...