Gå til innhold

Hvor lenge må vi vente?


Anbefalte innlegg

Fra en som har spilt de fleste nevneverdige FPS fra Wolf3D og oppover, så vil jeg hevde at HL2 er det beste i sjangeren.

 

Hvis Ep3 ikke kommer i år, så tipper jeg Valve har planer om å gjøre om episoden til et fullpris-spill i stedet (les: Half-Life 3).

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fra en som har spilt de fleste nevneverdige FPS fra Wolf3D og oppover, så vil jeg hevde at HL2 er det beste i sjangeren.

 

Hvis Ep3 ikke kommer i år, så tipper jeg Valve har planer om å gjøre om episoden til et fullpris-spill i stedet (les: Half-Life 3).

 

Smak og behag forsåvidt, personlig synes jeg både HL1, Doom2, MW4 og andre er bedre spillopplevelser enn HL2. Dog gleder jeg meg til EP3, episode-spillene har vært gode spill.

 

AtW

Lenke til kommentar

atw

 

Ang "har du ikke spilt det" på min forige post, siktet jeg til han du svarte igjen Rudde93. Ser nå et det muligens ikke er så lett å se da jeg ikke quotet med det han lurte på først.

 

Faktisk veldig få spill Valve står 100 prosent bak

 

Det er Half life serien, Counter strike (inkl lignendet online skyte spill), portal.

 

Veldig få men Fy f.. for en kvalitet, spiller spillene fortsatt ).

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

de kunne eventuelt lage ett spill i samma univers men ett helt annet sted. Selv om Freeman river ut hjertet på Combine ved å ødelegge Citadel så kontrollerer de jo hele jorden i utgangspunktet så det må jo være nok av kamper å ta av. Se for deg å labbe rundt ett sted ved ekvator, kansje afrika.. men de har sikkert en plan ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...