Jump to content
Sign in to follow this  
o_hai

Røykte hasj i dag, skal på sesjon den 20.

Recommended Posts

Men de spør om du har brukt narkotika, forsvaret har en 0 toleranse til dette.

Finner de i ettertid ut at du har brukt det så er det rett ut, og muligens politianmeldelse.

På innrykk vil det bli gjennomført en narkotikasjekk, hvor samtlige blir stilt opp for så å bli sjekka av narkotikahund. Om du blir tatt, vil du bli politianmeldt, og det blir en intern sak mellom deg og politiet i etterkant, samt at du kastes ut av forsvaret. Så anbefaler å slutte i god tid før den tid. Men på sesjon vil ikke forsvaret teste deg om du har brukt narkotika.

Jeg vet om flere som har innrømmet hasjbruk på sesjon uten at det har skjedd noe.

Scenario 1: Han lyver, kommer inn, blir tatt og sitter i saksa

Scenario 2: Han sier sannhete, kommer ikke inn, men slipper en hel masse problemer.

Easy Choice.

gnomenz: Det er ikke noe standard det. Er 4-5 år siden jeg selv var på sesjon og var ikke noe urinprøve. Ble ikke engang spurt noe som helst om narkotika. Eneste var ferdighet(språk, IQ, etc)testene, legetester/spørsmål og spørsmål om hva man ville gjøre i militæret, etc. ferdig..

gnomenz: Det er ikke noe standard det. Er 4-5 år siden jeg selv var på sesjon og var ikke noe urinprøve. Ble ikke engang spurt noe som helst om narkotika. Eneste var ferdighet(språk, IQ, etc)testene, legetester/spørsmål og spørsmål om hva man ville gjøre i militæret, etc. ferdig..

Det er ihvertfall urinprøve på innrykket + narkotikahund.

trur ikke dem gjør noe.

jeg kjenner en som sa han brukte anabole steroider. han slapp militæret og ikke fått noe på bladet sitt eller noe sånt.

men du får det på bladet ved sterkere stoffer.

De sier bare at de har null tolleranse for hasj hvis du sier det å du får en fin lapp der det står ikke tjeneste dyktig enten militær eller sivil :)

Edited by nilzern