Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Hvorfor gir de oss betakeys nå da? For øvrig er det nok sikkert noen som ikke har konto ennå og som vil prøve betaen. ;)

 

Du må jo ha konto for å spille uannsett, og lager man det innen fredag får man beta tilgang uannsett, så nei, jeg aner ikke hvorfor de da gir ut keys ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet blir barre bedre etter Kingsmouth :) Mere investigation missions kommer med release også ;) Bedre grafikk? TSW er det mmoet som har best grafikk, skal litt til for at det blir enda bedre..

 

Nytt siden sist er vell at dodge er i spillet nå, doubletap en retning. PvP er bra, har barre prøvd 2 av områdene da. (Husk og hente pvp gear hos vendor eller så blir du one-shotta ;))

 

Jeg er i closed beta btw, har forlakt alle andre spill for og spille en beta, kommer aldri til og røre de igjen så bra er det.

Lenke til kommentar

Jeg klaget ikke på grafikken, altså. Trodde jeg leste i en patch-note at de skulle skru på dx11 i en av helgene. Grafikken og stemningen som var i første helg var prima den, var mer animasjoner og slikt jeg ikke fikk helt sansen for. Regner uansett med at det endrer seg når jeg får noen flere timer ingame i løpet av denne helgen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nå vett jeg jo ikke hvordan det endelige resultat vil bli seende ut, men har enda til gode å se et MMORPG som har virkelig dynamisk kampsystem som jeg har latt meg imponere av.

 

Er vel noe som kommer med tiden :)

Lenke til kommentar

Ahh carzas, de har jobbet med animasjonene ja, lakt til litt og nye lyder. Pistoler er f.eks blitt kraftig forbedret, men er fortsatt litt som kan forbedres :) Er fornøyd med animasjonene på blood og fist jaffal (dem jeg har brukt etter endringer) Hoppingen ser litt merkelig ut, men som en sa tidligere, det ser enda merkeligere ut når han hopper irl ;)

Lenke til kommentar

Hoppingen ser litt merkelig ut, men som en sa tidligere, det ser enda merkeligere ut når han hopper irl ;)

 

Det er ikke så mange som tar baklengs salto uten tilløp og samtidig hopper flere meter bakover så litt vanskelig å finne referanser på hvordan det burde se ut.

Lenke til kommentar

Kommer dere inn i betaen? Jeg får bare beskjed "Authentication failure. Please note that passwords are case sensitive." Jeg dobbelsjekket passordet på Account og endret det til noe annet, men neida. Får ikke logget inn. :(

 

Edit: Klikket på Account, kopierte passordet, trykket Log In og kom inn på account uten problem. Limte inn passordet i Secret World-betaen, trykket Log In... men neida. WTF? Hva må jeg gjøre for å få spille? Har registrert betakey, så klart.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Og så lenge varte betaen for min del. Dvs den har ikke engang startet, men jeg gir opp. Jeg får bare beskjed om "Authentication failure" og sånn drit. Har endret passordet flere ganger, har dobbelsjekket passordet, kopiert passordet rett fra nettsiden og så videre, men ikke faen om jeg får lov til å logge inn. Gikk så langt at jeg registrerte en ny konto på en ny adresse, men selv ikke det funker. Dette begynner å ligne Age of Conan i reprise... (:

Lenke til kommentar

Accountsystemet dems er dratt rett ut fra helvete så det har jo ikke direkte noe med spillet å gjøre. Så klart vil ikke serverne takle en høy belastning da jeg tror og vet at ekstremt mange har lyst til å prøve PVP denne helgen. INGEN MMOs eller online spill som er "hypet" opp og er store blir releaset uten problemer. Nå sist sleit Diablo 3 ekstremt lenge med serverne sine siden det var så ekstremt mange som ville spille. Du må bare regne med å vente en god stund til før du kommer inn da det mest sannsynlig er login serverne og ikke noe annet det er problemer med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har endret passordet *igjen*, men neida, får ikke logget inn. Det kan umulig være fordi serverne er opptatt. Vi snakker fem timer siden betaen startet, og alt jeg prøver å gjøre er å få logget inn. :( Prøvde å spørre etter hjelp på det offisielle forumet, men har ikke bruker der. Får ikke laget en heller, tydeligvis. WTF?

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...