Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver å logge inn på min karakter som jeg lagde, og kom forbi introen. Når jeg velger karakteren min og trykker på Play Now, så blinker skjermen en gang, og alt er svart. Musikken går enda. Alt+Tab'er jeg kommer den error-report greia opp. :/

 

Samme her. :( Har siste nvidia driver.

 

skjermen min blir svart, mens musikken spiller og muspekeren vises, men ingenting mere. Har siste nvidia driver.

 

Problem løst, gikk inn i options, valgte directx 9 og ikke 11, alt i orden. :)

Endret av Opptatt_InnleggNO
Lenke til kommentar

Kan du poste skjermbilde siden jeg tror deg ikke. Har sett flere folk spille det på maks og det ser slikt ut som Sending! poster det.

Omgivelsene ser helt død ut og spillerne ser ut som noe fra The Sims. Slåssesystemet harmonerer heller ikke med noe som helst. Animasjonene er glitchy og det ser skikkelig rart ut. Det her må være laget av andre utviklere enn de bak Age of Conan. Hele spillet er bare rart .......

Lenke til kommentar

Kan du poste skjermbilde siden jeg tror deg ikke. Har sett flere folk spille det på maks og det ser slikt ut som Sending! poster det.

Omgivelsene ser helt død ut og spillerne ser ut som noe fra The Sims. Slåssesystemet harmonerer heller ikke med noe som helst. Animasjonene er glitchy og det ser skikkelig rart ut. Det her må være laget av andre utviklere enn de bak Age of Conan. Hele spillet er bare rart .......

 

Hmm? Okey, synes det ser mye bedre ut enn AoC allerede. Gameplay ligger langt over AoC. Så og si alt er forbedret fra AoC så enten har de mer erfaring, eller så er det mye flinkere folk.

Lenke til kommentar

Kan du poste skjermbilde siden jeg tror deg ikke. Har sett flere folk spille det på maks og det ser slikt ut som Sending! poster det.

Omgivelsene ser helt død ut og spillerne ser ut som noe fra The Sims. Slåssesystemet harmonerer heller ikke med noe som helst. Animasjonene er glitchy og det ser skikkelig rart ut. Det her må være laget av andre utviklere enn de bak Age of Conan. Hele spillet er bare rart .......

Helt enig med deg på alle punkter.

Ja det er første beta såklart, så man skal ikke skrike ut med at dette er for dårlig. Men skulle likt å visst hva som kommer til å endre seg iløpet av en måned, da spillet kommer. Ville tro at spillet skulle vært så og si ferdig til nå, men mulig de holder igjen noe i beta. Selvom jeg syntes det er rart også, da førsteintrykket har mye å si.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått spilt noen timer, og her er oppsummeringen:

 

- Et veldig godt førsteinntrykk, et nytt og frisk MMO som jeg hadde håpet på, er "alt annet" enn det WOW er, veldig engasjerende. Kampsystemet fungerer bra, og jeg regner med at det blir enda mer engasjerende når jeg lærer enda flere skills.

 

- Har innstillingene på full guffe, og opplever svært få/nærmest ingen bugs. Såpass lite at dette fint kunne vært releasemateriale.

 

- Hittil har jeg kun spilt solo, men noen av questene nå begynner å bli vanskeligere(mulig jeg gjør for harde quest dog), så ser fram til å mengde meg med flere!

 

- "Wheel of skills" (eller hva faen det heter!) synes jeg var en engasjerende måte å "levle" på, og jeg liker hittil konseptet.

 

Så konklusjonen er at hittil går det i den retningen jeg håpet at dette spillet skulle være, ser dog fram til å få testet enda mer! :)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Da har vi spilt to helt forskjellige spill.

En ting er det visuelle, det trenger jeg egentlig ikke.

Hva med animasjonene ? GUI ? Kampsystemet ? Det ser veldig halvferdig ut og inntrykket fra alle som sitter å streame det er at dem ikke aner hva dem holder på med. I ene øyeblikket er du i verdensrommet og i det neste cowboy verden. Spillet er bare ........ rart.

 

Hvis det virkelig skal lanseres om en måned så kommer dette til å falle pladask på ansiktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...