Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spretter i mellom 400 Bytes/sek - ca 40KB/sek i skrivende stund :(. Regner med stor pågang/belastning, noen som har bedre hastigheter?

 

Edit: Bedret seg i løpet av kvelden, og kom opp i mellom 1-2 MB/sek.Så nå er alt klart.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Om dere vil ha beta så kan dere gjøre følgende:

  1. Opprett konto på http://register.thesecretworld.com
  2. Opprett en ny betalingsmåte (Paypal - Gjør ingenting om du legger inn fake epost)
  3. Forhåndskjøp TSW fra kontosiden (Velg Paypal som betalingsmåte - Ikke betal..)
  4. Ferdig! Du er nå med i betaen (siden du har forhåndskjøpt spillet).

Om det fungerer, post her, om ikke, post alikavel.

Det funket iallefall her når jeg testet for moroskyld. Fikk epost idag med betainfo.

 

 

PS: Opprett ny konto slik at du ikke får "Payment Pending" på din ordentlige konto (Om du har en FunCom konto fra før av)

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Om dere vil ha beta så kan dere gjøre følgende:

  1. Opprett konto på http://register.thesecretworld.com
  2. Opprett en ny betalingsmåte (Paypal - Gjør ingenting om du legger inn fake epost)
  3. Forhåndskjøp TSW fra kontosiden (Velg Paypal som betalingsmåte - Ikke betal..)
  4. Ferdig! Du er nå med i betaen (siden du har forhåndskjøpt spillet).

Om det fungerer, post her, om ikke, post alikavel.

Det funket iallefall her når jeg testet for moroskyld. Fikk epost idag med betainfo.

 

Haha jeg gjorde dette for noen dager siden, funker fjell det, dog fikk jeg også kode fra Gamespot, dobbelt opp ;)

Lenke til kommentar

Kan nok fungere det ja, da min konto fortsatt står med "payment pending".

Men mener å huske at jeg ble trekt penger fra kontoen når jeg la inn forhåndsbestillingen da :hmm:

 

Jeg har aldri blitt trekt noe enda, og har fjernet all betalingsinfo bortsett fra en paypalkonto som ikke er aktiv. Beta-nedlastning alternativ har derfor dukket opp. Jeg håper derfor sterkt at kontoen er gyldig når jeg skal logge meg inn i morgen!

Lenke til kommentar

Kan nok fungere det ja, da min konto fortsatt står med "payment pending".

Men mener å huske at jeg ble trekt penger fra kontoen når jeg la inn forhåndsbestillingen da :hmm:

Greia er at du legger inn din paypal epost (eller fake epost). Så når du skal til og betale, så lar du bare vær. Da venter systemet på at du skal betale - derfor står det "payment pending" - siden de ikke har fått pengene enda.. Men du får betatilgang alikavel.. Du får dog ikke fullversjonen av spillet når det kommer om du ikke betaler..

Lenke til kommentar

Greia er at du legger inn din paypal epost (eller fake epost). Så når du skal til og betale, så lar du bare vær. Da venter systemet på at du skal betale - derfor står det "payment pending" - siden de ikke har fått pengene enda.. Men du får betatilgang alikavel.. Du får dog ikke fullversjonen av spillet når det kommer om du ikke betaler..

Jeg brukte ikke paypal. Jeg la inn kredittkort info, men alikevel står det "payment pending".

Det samme står det på en kamerat av meg sin konto, som også har forhåndsbestilt.

Dette bekrefter ikke at paypal-metoden fungerer, men at det fungerer selvom payment ikke er gjennomført på kontoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...