Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle aktivere koden min. Når jeg logger på står det at kontoen ikke har vært aktiv på en god stund, så på grunn av sikkerhetsmessige årsaker skulle de sende en mail til e-posten min. Har enda ikke fått noe :(

 

Edit: Prøvde å gå inn på AoC-kontoen og fikk samme greiene. Men nå fikk jeg ihvertfall en mail :)

 

Edit2: Sånn, da hadde jeg også Beta-tilgang. Får bare vente til etter jobb, samt evig lang download, så kan jeg være med dere :p

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er spent på om jeg vil få tilgang til betaen med key fra gamespot. Har jo ikke registrert hvilket land jeg bor i hverken hos gamespot eller på secretworld-siden. Kan jo tenkes at de sperrer på bakgrunn av ip-adresse for eksempel...

 

Er det andre her med key fra gamespot som forventer å få spilt i helgen? :)

Lenke til kommentar

Er spent på om jeg vil få tilgang til betaen med key fra gamespot. Har jo ikke registrert hvilket land jeg bor i hverken hos gamespot eller på secretworld-siden. Kan jo tenkes at de sperrer på bakgrunn av ip-adresse for eksempel...

 

Er det andre her med key fra gamespot som forventer å få spilt i helgen? :)

Ser ingen grunn til at du ikke skal få spilt med en key fra gamespot.

Kameratene mine som har fått key derfra, har akkurat samme beta tilgang som meg, som har forhåndsbestilt spillet.

 

Ser forresten ut som det er klokken 17:00 det starter.

I min launcher står det iallefall 4pm GMT.

Det er sommertid nå, da er vi i tidssone CEST (Central European Summer Time), som er GMT+2.

Ah, såklart! Gikk litt fort i svingene her :p

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Er spent på om jeg vil få tilgang til betaen med key fra gamespot. Har jo ikke registrert hvilket land jeg bor i hverken hos gamespot eller på secretworld-siden. Kan jo tenkes at de sperrer på bakgrunn av ip-adresse for eksempel...

 

Er det andre her med key fra gamespot som forventer å få spilt i helgen? :)

Ser ingen grunn til at du ikke skal få spilt med en key fra gamespot.

Kameratene mine som har fått key derfra, har akkurat samme beta tilgang som meg, som har forhåndsbestilt spillet.

 

Grunnen er: "Offer open to GameSpot members 18 and older in the US, UK, and Australia only."

 

Kanskje bare tomme trusler. :)

Lenke til kommentar

Får bare de som er fra US, UK, og Australia key fra Gamespot..? :nei2:

 

Jeg har fått key fra Gamespot og har lastet ned klienten. Tilsynelatende er alt klart for spilling i kveld, med mindre de har noen mekanismer på plass som stenger meg ute fordi ip-adressen min ikke er basert i noen av de nevnte landene.

Lenke til kommentar

Det stemmer nok Elof, men jeg tviler på at neon blir blokert pga ip.

 

Noen som kommer til å streame dette ? Vært interessant å se hvordan spillet er.

 

Såg et par streame tråder på youtube som var satt inn på open beta, men husker ikke hva siden hetter. Linken fant jeg på hegnar.no

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle aktivere koden min. Når jeg logger på står det at kontoen ikke har vært aktiv på en god stund, så på grunn av sikkerhetsmessige årsaker skulle de sende en mail til e-posten min. Har enda ikke fått noe :(

 

Edit: Prøvde å gå inn på AoC-kontoen og fikk samme greiene. Men nå fikk jeg ihvertfall en mail :)

 

Edit2: Sånn, da hadde jeg også Beta-tilgang. Får bare vente til etter jobb, samt evig lang download, så kan jeg være med dere :p

 

Hadde samme problem selv. Tok sikkert 30-60 min før jeg fikk mail. Prøvde også å resette passordet via funcom sidene men det tok like lang tid.

Lenke til kommentar

Hvis dere kjører Win7/Vista høyreklikk på TheSecretWorldDX11.exe og TheSecretWorld.exe i spillmappa >properties > compatibility > "Disable desktop composition". Ellers begynner fuckings Windows Aero å whine mens man er ingame.

 

Når tid åpner serverene opp? Går sakte dette her. har en speed på 600 kB/s her.

 

18:00

Endret av eleNef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...