Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lastet ned betaen gjennom min konto side hos www.funcom.com Fikk produktnøkkel i epost, så betaen er ikke åpen for alle enda vil jeg da tro.

 

Men ja merker godt at det er en beta, mange glitcher og sånt i spillet enda ;) Men syntes mye av det hittil lover godt :D

Lenke til kommentar

De ser så bra ut på videoer og gameplay som er lakt ut så er ikke redd for det.. Lotto er vell sjansen for og vinne tilbake 0,000001 %. Sjansen for at dette spillet er noe for meg er mer 99% hehe.

 

Edit: Inget problem og kjøpe spillet normalt, så få life sub når du finner ut hvor bra det er ;)

Endret av GnilreG
Lenke til kommentar

De ser så bra ut på videoer og gameplay som er lakt ut så er ikke redd for det.. Lotto er vell sjansen for og vinne tilbake 0,000001 %. Sjansen for at dette spillet er noe for meg er mer 99% hehe.

 

Edit: Inget problem og kjøpe spillet normalt, så få life sub når du finner ut hvor bra det er ;)

 

Det er sagt altfor mange ganger til altfor mange MMO's som har gått i dass, så vent heller på førsteinntrykk av spillet hvis du er usikker på å kjøpe det sier nå jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jada, men har selv aldri hatt slike forventninger fordi om jeg har fylgt med på mange andre mmos. SWtor, AoC, lotro, wow, GW2, rift, DCuo og TSW er vell de jeg følgte/føller mest med på. WoW hadde jeg litt forventninger til, og de innfridde. Men gikk lei (etter alt for mange år).

Lenke til kommentar

jeg har prøvd beta delen ;) Og jeg har likt det jeg har sett, selv om det selvfølgelig er noen begrensninger i selve betaen :)Vil si at verdenen/byen du får leke deg i er veldig stor, mye større en byene du får leke deg på i Star Wars.... Her er det mere som AoC i størrelse ;D

 

Ser faktisk mere frem til dette spillet her nå etter å ha testet det litt ;)

Lenke til kommentar

Forhåndsbestille tidligere i dag på thesecretworld.com. Selv gikk jeg kun for standardpakken til €49,99, for jeg er usikker på om spillet er noe for meg.

 

Men jeg skal ærlig innrømme at jeg begynner å glede meg til et spill jeg egentlig hadde tenkt å droppe som en følge av AoC-fiaskoen.

 

Nå gleder jeg meg bare til fri fra familie og mye spilletid rundt launch :)

Lenke til kommentar

Hvor signer man opp sin interesse for beta? Pleier ikke akkurat å ha flaks med beta-key's, men hadde vært kult å fått sett litt på dette spillet. Ser veldig lovende ut :)

 

Har ikke lest igjennom hele tråden, så beklager hvis dette står forklart tidligere her.

 

www.thesecretworld.com

Lenke til kommentar

Kjøper dere virkelig livstidsabonnement til dette spillet uten å ha prøvd det i det hele tatt, kun etter å ha lest og sett videoer?

 

Siden det forrige spillet til Funcom var en stinkende haug med søppel er det siste firmaet jeg hadde hatt slik tillit til ihvertfall. Dette er nå bare min mening, sikkert mange som likte AoC også. Jeg ble derimot dypt skuffet av det spillet, og jeg kommer garantert ikke til å kjøpe dette spillet før jeg har prøvd det ut selv eller lest skikkelige omtaler av det fra seriøse spillanmeldere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøper dere virkelig livstidsabonnement til dette spillet uten å ha prøvd det i det hele tatt, kun etter å ha lest og sett videoer?

 

Siden det forrige spillet til Funcom var en stinkende haug med søppel er det siste firmaet jeg hadde hatt slik tillit til ihvertfall. Dette er nå bare min mening, sikkert mange som likte AoC også. Jeg ble derimot dypt skuffet av det spillet, og jeg kommer garantert ikke til å kjøpe dette spillet før jeg har prøvd det ut selv eller lest skikkelige omtaler av det fra seriøse spillanmeldere.

 

Ja hvorfor ikke? Ser jo fra filmene at dette er en mmo jeg kommer til og spiller lenger en et år. Såpass erfaring har jeg fra mmo. Ta foreksempel GW2, som ser helt greit ut, fordi om GW er den største mest stinkende haugen av et mmo jeg noen gang har spillt. AoC er mye bedre, fordi om det ikke er noe spesielt bra. Jeg dømmer ikke GW2 ned fordi om.

Det er da ingen likheter mellom TSW og AoC, jeg såg også mye filmer og leste om AoC, og det imponerte ikke, så ble ikke kjøp. Men TSW imponerer, mer enn noe annet mmo har gjort før release, så var liten tvil da jeg skulle velge pakke.

Lenke til kommentar

Kjøper dere virkelig livstidsabonnement til dette spillet uten å ha prøvd det i det hele tatt, kun etter å ha lest og sett videoer?

 

Siden det forrige spillet til Funcom var en stinkende haug med søppel er det siste firmaet jeg hadde hatt slik tillit til ihvertfall. Dette er nå bare min mening, sikkert mange som likte AoC også. Jeg ble derimot dypt skuffet av det spillet, og jeg kommer garantert ikke til å kjøpe dette spillet før jeg har prøvd det ut selv eller lest skikkelige omtaler av det fra seriøse spillanmeldere.

 

Ja hvorfor ikke? Ser jo fra filmene at dette er en mmo jeg kommer til og spiller lenger en et år. Såpass erfaring har jeg fra mmo. Ta foreksempel GW2, som ser helt greit ut, fordi om GW er den største mest stinkende haugen av et mmo jeg noen gang har spillt. AoC er mye bedre, fordi om det ikke er noe spesielt bra. Jeg dømmer ikke GW2 ned fordi om.

Det er da ingen likheter mellom TSW og AoC, jeg såg også mye filmer og leste om AoC, og det imponerte ikke, så ble ikke kjøp. Men TSW imponerer, mer enn noe annet mmo har gjort før release, så var liten tvil da jeg skulle velge pakke.

 

Hadde jeg fått noen tusen for hver gang jeg hadde tenkt slikt om et mmo så hadde jeg kunne kjøpt meg noe fint nå...(slik at det ikke er noen tvil, ingen av mmo spillene selv om dem så helt råe ut på video var bra nok)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...