Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De tingene jeg er spektisk til med TSW er gameplay, animasjonene og lydsporet. Men digger alt det andre rundt spillet.

 

Lydene høres veldig ensformig ut, og noe ubehagelig å høre på i lengden.

Virker som animasjonene er litt off, og kunne ha vært bedre gjennomført.

Og gameplayet da. Ting har forandret seg innen MMO, og virker som TSW holder litt igjen på den gamle modellen. Dog ser elementer som er bra også.

 

Det jeg har sett er jo en tidlig stadiet av spillet. Forhåpentligvis blir det bedre. Men tviler på at vi får se en "revolusjon" innad i spillet.

Lenke til kommentar

Jeg er litt skeptisk til oppdeling av soner. Age of Conan var veldig rotete ved launch, du ble tvunget til å springe gjennom mange soner med treg loading for å komme deg til andre byer osv. og det var ikke alle sonene som var logisk koblet sammen.

 

Anarchy Online er et eksempel på hvordan oppdeling av soner burde gjøres, når du først må dele dem opp.

 

Nå er det vel sagt at TSW skal benytte seg av grid, som opprinnelig kommer fra Anarchy Online, så oppdelingen blir nok ikke så trasig som i AoC pre-wagoner (wagoner gjorde AoC mer tilgjengelig).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spillet koster EUR 49.99 for pre-order.

I tillegg har man mulighet å kjøpe:

 

Initiate Pack

- Blood Raven Flying Pet

- Faction Leather Jacket

- Set of high-end Beginner weapons, one of every type

--- 14.99

 

Master Pack

- 30 additional days of game time

- One additional Character Slot

- One additional Name Reservation

- Complete set of Talismans

- 10 Experience Potions

- 10% Lifetime discount on Social Clothes

--- 59.99

 

Grand Master Pack

- Full Content of Master Pack

- Life-Time Subscription

- Exclusive Snake Skin Jacket

--- 199.99

Lenke til kommentar

Grand Master-pakken er nok den pakken folk bør investere i om de skal spille det lenge.. Har selv ikke bestemt meg for om jeg skal kjøpe det eller ikke. Har ikke fått testet beta, så aner ikke hvordan spillet er :/ Blir nok diablo 3 istedet tenker jeg. Vi får se. :)

 

For Grand Master pakken, blir det €199 totalt, eller €49 + €199?

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Grand Master-pakken er nok den pakken folk bør investere i om de skal spille det lenge.. Har selv ikke bestemt meg for om jeg skal kjøpe det eller ikke. Har ikke fått testet beta, så aner ikke hvordan spillet er :/ Blir nok diablo 3 istedet tenker jeg. Vi får se. :)

 

For Grand Master pakken, blir det €199 totalt, eller €49 + €199?

 

Det blir andre alternativet. 49 + 199..

 

Ellers skal jeg komme med tilbakemedling når jeg har testet betaen selv, har barre hørrt fra bekjente sålangt (positivt).

Lenke til kommentar

Driver å laster ned betaen nå as we speak ;) Kommer til å teste den ut litt i morgen tenker jeg :)

 

 

Edit: Prisen på spillet og den Grand Master pakken kommer på til sammen rundt 1895.75 NOKi følge dagens kurs. For det blir som sagt 49 + 199 Euro. Det er egentlig ikke så ille hvis man har tenkt til å spillet spillet lenge, og at man får med en del kule ting i spillet ;)

 

492.78 NOK <----Initiate Pack med spillet

834.04 NOK <--- Master Pack med spillet

1895.75 NOK The Grand Master Pack med spillet.

Endret av Halky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...