Gå til innhold

hjælp får nedsat karakter i opførsel hva skal jeg gjøre?


fsx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er sant som de andre sier her. Du må gjøre noe drastisk med både løsning av sinne og også skriveferdigheter. Du kan kanskje snakke godt muntlig, men det er ganske langt igjen på det skriftlige.

 

Til dere andre; skjønner seff at duden er morsom, men behersk dere :hrm:

Stakkars fyr, selvmord neste jo :ohmy:

 

TS, begynn å gjøre lekser, spesielt norsk. Der kan du lære mye, så kan du rette opp for oppførselen og andre ting. Så er det håp :)

ok tusen takk for et godt svar du har git det var ontlig høflig respekt til deg :new_woot: !!, ja jeg skal gjøre det men da trenger jeg lit hjelp til leksene for jeg får det ikke på skolen hjemmelekser så skal gjøre lit når storesøsteren min kommer hjemm :):)

 

ok tusen takk for et bra svar :new_woot: blir veldig sint på folk som kaller meg troll men tusen takk for svaret det skal jeg gjøre :):)

Wow? Ingen skrivefeil, du glemte bare litt tegnsetting... Skriver du feil med vilje :p?

nei jeg bare prøver og skjepe meg lit og prøver og skrive penere!! :).

 

Til trådstarter (fsx): Personer kan forandre seg. Den du er i dag behøver ikke å være den du er i morgen. Men ingen vil gjøre det valget for deg, det må du gjøre selv.

 

Hvis noen snakker stygt om deg, eller du havner i en situasjon hvor du føler du må få ut aggresjonen din kan du bare "gi faen". Drit tvert i hva folk synes om deg og ikke la andres oppførsel gå inn over deg.

 

Dette kan du klare fint, bare du ikke glemmer hva jeg har sagt!

neida skal ikke glemme det!, endå er godt svar! :):)

Lenke til kommentar
Fsx?

Får du ekstrahjelp på skolen av norsklæreren din? Viss du sliter såpass burde du jo få det.

ja det har vi:)

 

ok hvorfor det?

Riktig måte å skrive det der er "Ok. Hvorfor det?"

Retter ikke på deg for å pirke, men du ba jo om hjelp.

takk

Lenke til kommentar

fsx: Ser du her også nevner at du vil bli flyver. Du har også en annen tråd der du lurer på karakter for å ta småflylappen. Dét trenger du ikke å tenke på - du trenger ikke engang å fullføre ungdomsskolen for å ta småflylappen, da det er noe du tar på privatskole. Der ser de ikke på tidligere karakterer. Men det er klart at du må ha lese- og skriveferdigheter for å kunne lese deg opp til å klare å ta småflylappen.

Hvis du vil kjøre passasjerfly eller jetfly, så må du ordne dette via forsvaret. Og da trenger du også gode lese- og skriveferdigheter, samt at du må oppnå forsvarets krav for å bli transportfly- eller jagerflypilot.

 

Kan på det sterkeste anbefale deg å lese en hel bråte gode bøker. Finn et emne som interesserer deg, og les masse bøker for å øke kunnskap i tillegg til leseferdigheter. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...