Gå til innhold

hjælp får nedsat karakter i opførsel hva skal jeg gjøre?


fsx

Anbefalte innlegg

hei på skolen nå fik jeg et brev om varsel om nedsat karakter i opføsel :( har mange tanker på gang men hva jeg skal gjøre men tar ikke risikoen og sir det har hva skal jeg gjøre nå?? vis dete skjer og jeg ikke får jobb ?? :cry:

jeg har 25 anmerkinger nå :(

 

 

 

FAEN TA BARNESKOLEN SOM HAR GJORT AT JEG IKKE BRYR MEG OM ANMERKING :realmad:

Endret av fsx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du hadde planer om å bli politi, lege eller brannmann kan du glemme de drømmene nå.

Skal du ha jobb så stiller du langt bak ved nedsatt oppførselskarakter, som faktisk er viktigere enn karakterer.

Du kan heller ikke dra utenfor EU uten at det får større konsekvenser.

Sucks to be you.

 

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

noe sier meg at verken ordens-karakterene, vanlige karakterer eller søknaden i sin helhet hjelper deg i jobbsøknaden.

norsken din er ikke akkurat den beste jeg har sett, jeg ville kastet søknaden uten å lese mer enn de 2 første linjene om jeg fikk en søknad skrevet slik du skrev posten din.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Dette stemmer nok ikke helt , i min erfaring vil gode referanser og arbeidserfaring telle langt mer en en karakter fra en skole.

 

Kjenner en ordentlig Heavy Metal stjørdaling og han både ser ekstremt skummel ut, hadde de aller værste ordens karakterene, men er nærmest headhuntet der han jobber nettop pga den arbeidsinnsatsen han gjør.

 

Enkelt å greit så er veien til suksess for mange utenom skolen, det viktige er å ha engasjemang og å bry seg om det man gjør samtidlig som man tar litt ansvar og prøver hele tiden å gjøre en god job.

 

Få deg litt praksis, spør kjente og venner om råd og så står du bare på og gir ikke opp.

Lenke til kommentar
da er det muligheter ;)

 

kan ikke være så vanskelig å holde seg unna havlparten av annmerkninger....

 

og regner med at du må ha greie karakter ellers også for å bli pilot. Så det er nok på tide å prøve å skjerpe seg litt

 

gl! :D

jo skal gjøre det

Lenke til kommentar

Oppførselskarakteren fra ungdomsskolen betyr (nesten) ingenting.

 

Hadde selv nedsatt oppførselskarakter i 8. klasse, og ikke en kjeft som har brydd seg egentlig.

 

Om du får det på vitnemålet fra 10. klasse, kan det være at noen arbeidsgivere vil kunne få sett det, men de har også vært unge.

 

Det som er viktig for deg, om du ikke ønsker at dette skal ødelegge valgmulighetene dine fremover, er at du lærer deg å oppføre deg /fungere sammen med andre, så snart som mulig, og før du begynner på videregående utdanning.

Lenke til kommentar

Som pilot regner jeg med du må ha studikompetanse.

 

Da må du ta Allmenn eller Yrkesrettet + Almenn påbygging... plass på videregående er vel en rettighet så det trenger du ikke bekymre deg for.

 

Nå vet ikke jeg hvor vanskelig det er å komme inn på pilotutdanning men generelt tror jeg at ungdomskolekarakterer blir hoppet bukk over i de fleste tilfeller.

 

Skjerp deg fra nå av så går det nok bra man ikke kom skrikende senere fordi du har oppført deg som en dritt igjen.

 

Lærere er generelt greie og holder du deg unna bråk resten av ungdomskolen vil du med stor sjanse slippe nedsatt!

 

NB! Håper ikke det er mobbing du har fått anmerkninger for, "hater" mobbere!

Lenke til kommentar

ehh jeg har blit mye mobet og blir veldig fort sint da ønsker jeg og banke dem jævlig også vis det er noen som plager meg da begyner jeg og forbanna vis det varer noen ganger sier noen mere en 20 ganger da slår jeg til dem så det er problemet også vis jeg blir forbanna på læren da driver jeg og kjefter og snakke veldig stygt som som "jævla hestekuk" og flere såne ord sier jeg og mye uro og plaging har så lytst og bake di jævlene som plager meg også når læren tok mobilen min ta ble jeg veldig forbanna

 

for på barneskolen hvar jeg akurat samme dem kjeftet ikke dem bryde seg ikke når jeg stakk av i fra skolen dem brydde seg ikke !!

 

 

 

skal komme med mere info om barneskolen senere i kveld!!

Lenke til kommentar

jeg klarer ikke og la vær det med sinnet dete er alvorlig

 

 

og på dene skolen moren min sa at jeg ikke skule få bruke pc har på skolen for jeg driver bare med youtube og diskusjon.no og sånt jeg gjør kanskje en lekse om dagen eller ingenting det er derfor jeg har skrivefeil og alikevel så får jeg drive med pc!!

 

PS. sånt med lite lekse har vært siden 3-4 klasse!!

Endret av fsx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...