Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cis regionen er låst ute fra hon serverene vi er på akkurat som deler av asia og latin-amerika. Med mindre de styrer med proxy/vpn har ikke russere mulighet for å spille med oss.

 

Det betyr ikke at det fortsatt finnes uendelig antall tullinger som hverken kan engelsk eller kan spille, men sjansen er stor for at de ikke er russere :)

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Er litt morsomt at Lions gjør det så godt i HoNtour for tiden. Skal spille mot OTP i Winner bracket semi-final. Trodde det var en svensk organisasjon, men står på facebook siden at den er norsk. De har vel 4 svenske spillere og 1 norsk så vidt jeg vet, iallefall ifølge flaggene de har in-game. Heier hvertfall veldig på de :)

Lenke til kommentar

Elsker når man etter en rekke drittgames på rad, smeller til med den mest fantastiske runden på flere år.

 

Jeg hadde tre ganske "meh" drafts på SD (ikke nødvendigvis dårlige heroes, men enkelt og greit heroes jeg ikke liker.), så jeg endte opp med å velge Gunblade hvorpå jeg gikk bot lane (Legion) i lag med Demented Shaman. Vi skulle beskytte creepspawn mot å bli wardet, men DS løp litt foran meg og ble tatt på senga av Nymph/Artesia-lane som jaget ham gjennom skogen og fikk ham relativt low. I det de løp forbi creep pull-stedet (ned mot lane) kom jeg ut fra lanen og plaffa ned begge to med slugs. De fortsatte å jage DS (som var på 20% +/- HP) og det endte med at stillingen stod 2-0 til meg. DS levde og jeg hadde plutselig altfor høy GPM. Etter dette gikk det bare til helvete for det andre laget. Jeg hadde 10 kills på Artesia/Nymph etter 15 min og Champion of Newerth etter kanskje 9-10 minutter, i tillegg til et par assists på kills DS måtte ta fra meg. Stillingen stod vel rundt 16-1 når de ga opp etter femnten minutter. Er ikke ofte jeg lander runder hvor jeg nesten har ett kill i minuttet. Er så digg å få en sånn runde i ny og ne.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Haha. Måten du skrev det der på fikk meg til å vente på at noen på laget ditt skulle kuke det til bigtime. :D

Heldigvis ikke denne gang, har nok av runder hvor det skjer.. Skjer altfor ofte i rundene jeg spiller at to stk krangler om hvem som skal hvor, så ender de begge to med å gå til samme lane (eller to stk i woods) kun for å ødelegge for hverandre. Senest siste runden min (i går natt) spilte jeg med to venner hvorav den ene av dem viste pick på WB med én gang vi fikk velge heroes. En fyr som viste pick på NH skiftet til Solstice ti sekunder før runden startet og krevde å få gå woods. Argh. Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

I går hadde jeg en mb og en morax som kranglet på mid. Mora callet mid tidlig og picket (SD), mens mb picket helt på slutten. Mente han skulle ha mid for å få penger. I realiteten kunne han soloet bot mot en solo der. Våres para gikk i deres skog for å ødelegge legio, så han hadde fått freefarm bot. Sånne folk er så idioter. Var så glad jeg kunne kose meg solo top short lane med bubbles og gi faen i alle andre og bare kjøre mitt game. Utrolig nok vant vi det gamet til slutt.

Lenke til kommentar

Det er mange forskjeller å hate og elske. La oss ikke ta det i denne tråden. Snakket litt om HoN i DOTA-tråden og fikk mye pes for det, så har lite lyst til å være grunnen til at det repeterer seg her.

 

Irriterer meg litt over alle serverproblemene de har hatt i det siste. Jeg har kontinuerlig hatt rundt 200 ping i det siste (50-80 er vanlig), til tross for helt perfekt internett ellers. Har også opplevd helt tilfeldige disconnects av typen hvor jeg får DC-tegnet og fryser i et halvt minutt, for å deretter få beskjed om at det ikke er respons fra serveren. Må så vente to-tre minutter på å få opp igjen at jeg har en kamp som venter. Virker som om alle serverne har hatt hikke i det siste. Håper de fikser det snart.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Spilt en del Dota og vil si at HoN er et bedre spill, mens Dota har bedre community. LoL er det dårligste spillet og har det verste communityet

 

Tja, jeg vil nå si at HoN har værre community enn LoL, hvertfall når det kommer til alt fra flaming, og raging. Siden LoL har jo blant annet ikke voice chat :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...