Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MK dominerer som regel veldig når han er mellom lvl 6 og 15, før og etter det så er han meir "normal". Skillsa trenger høgare manakostnad, då ville han blitt fin. Litt synd å tenkja på at når Panda blei introdusert så blei han fort kraftig nerfa og nå ser du han omtrent aldri lenger. Hadde ikkje manakostnaden på skillsa hans vore så dyr.....

 

Ellers vil eg sei at både Silhouette og Nomad er fine, og enkle å stoppe om ein er i stand til å endre taktikk/spelestil.

Lenke til kommentar

MK er god, men er ikke over the top etter min mening. Er jo mange heroes som blir mye sterkere i late game. Draconis og MQ og TDL er vel kanskje de 3 som er helt syke i lategame nå. Men en MK med bra start, feks, en BL, er skummel frem til late game, da er det ikke nok dmg i han som oftest.

Lenke til kommentar

Det er heroer som krever en unik spillestil jeg sliter med.

Deriblant monkey king, nomad og scout.

Tar en glipp, og du er død og de snowballer så latterlig fort.

 

Joa, flere og sterkere heroer, men de er rett frem med et ganske enkelt skill-set. MQ trykker R hvert andre minutt, irriterende å møte i skogen, men hu kan ikke gjenta suksessen like etterpå eller ha en halv kombo klar.

 

Min erfaring er at nesten alle gangene jeg spiller mid, møter jeg enten en smurf, devo, nomad eller MK. Og aldri klarer jeg å ta nytte av å ligge foran.

Så løsninger er witch slayer og mana drain rank 2 på level 3. Finnes knapt noe mer frustrerende.

Lenke til kommentar

Jeg lå jevnt og trutt på en 1700 rating før (par måneder siden), men nå sliter jeg med å passere 1650. Har nivået på lavere rating blitt høyere eller er jeg blitt dårlig? Flere folk jeg treffer f.eks mid med 1550 rating og flere hundre games spilt (ikke smurfs) er helt latterlig gode på last hitting og denies osv, helt riktig spillestil, gjør sjeldent noe feil. Det var ikke sånn før. Andre som har lignende erfaringer?

Lenke til kommentar

Noen som vet om det går ann å få tilbake den gamle chatten? den nye viser ikke alltid hero kills, viser ikke double taps, etc. Jævli irriterende.

Tror den står på default om Team-chat.

Leter etter en måte å få den default på all-chat (motsatt av når en joiner game :wee: ).

Men kan gjøres hvert game ved å trykke Z og velge "All".

 

Jeg lå jevnt og trutt på en 1700 rating før (par måneder siden), men nå sliter jeg med å passere 1650. Har nivået på lavere rating blitt høyere eller er jeg blitt dårlig? Flere folk jeg treffer f.eks mid med 1550 rating og flere hundre games spilt (ikke smurfs) er helt latterlig gode på last hitting og denies osv, helt riktig spillestil, gjør sjeldent noe feil. Det var ikke sånn før. Andre som har lignende erfaringer?

Solo-kø? For min erfaring er at solo-kø gjerne har MLG på enten det ene eller andre laget, og som regel ikke på mitt lag.

Tror dt ligger en del i at en får erfaring med laning-fasen og blir gode på det, men å hanskes med en sb/TDL med cleaver på 12 min er vanskelig, og generelt lag-spill.

Ønsker ikke å spille med en account som er tålelig høy (i mitt hode) uten å ha en backup solo, blir utenfor min kontroll om det er vinn/tap i majoriteten av tilfellene.

Om motstandern har en jungler, blir han latt være i fred, mens jungler jeg, gankes jeg to ganger i minuttet :wee: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...