Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

Javell? HoN har vel aldri vært så aktivt som det er akkurat nå. HoN Tour blant annet og en rekke med turneringer etc. I tillegg er det nettop lansert i Latin-Amerika. Tror rett og slett folk undervurderer HoN litt.

 

Når det kommer til hvem som kan slå Complexity, så er det Gary Johnson, Qsquad og TDM som har den beste sjansen. Qsquad har jo den fordelen at de har den mest meriterte Dreamhack spilleren i Nova_. TTesports kunne hatt en sjans ettersom de har gjort det bra de siste årene på dreamhack, men Riser er ikke med for dem, og i tillegg så ble de feid av banen av Qsquad i HoNTour for ikke lenge siden.

 

 

Blir rett og slett spennende, er helt åpent hvem som kan vinne dette her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle ikke Testie delta på Dreamhack? Finner ham ikke på rosteren noe sted.

 

Ser at det er en del nye lag nå for tiden, men det er vel trygt å anta at compLexity stikker av med seieren. En stund siden jeg har vært aktiv med HoN nå, men de eneste som kan vise muskler mot compLexity's "sleng all farm på Haxxeren og la ham høyreklikke etter 50 min"-strategi er vel tdM og til en viss grad Sender's lag.

 

Tja det at complexity blei pubstompa av pushstraten til tdm i hontour rett før dreamhack gjør det forhåpentligvis langt mer åpent spør du meg.

 

Forresten helt irrelevant hvordan hon, dota 2 og lol gjør det mot hverandre når hontour som et automatisert turneringsystem håndterer 1024 lag samtidig. Det er mer en nok for lang tid fremover

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Ser frem til å prøve 3.0. Jeg falt litt av HoN-skuta (hele MOBA-skuta, egentlig) for en god tid tilbake, og stor var gleden min da jeg snuste litt på det igjen og så at HoN 3.0 var i tjømda.

 

Jeg er fortsatt skikkelig N00by McNubson, så jeg ser spesielt frem til botsene og dette "Learnatorium" greiene de har.

Lenke til kommentar

Tror jeg og.

 

 

Det som irriterer meg med TMM om dagen er at jeg som 1560 ALLTID kommer med 1700-folk. Er ofte 100 lavere enn den nest laveste i gamet.

Du er heldig.

Jeg får alltid russermafiaen på laget når jeg spiller på min account der nede.

Blå/rosa som 1560, og gjerne ned i 1380 på laget - carryspillere hele gjengen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...