Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Hvor er eksklusivene til X360 utenom DLC og arcade? :tease:

I USA, Europa, Japan. You name it. Du kan finne dem omtrent hvor som helst så lenge det finnes en elektronikksjappe i området. Nettbutikker er også en ypperlig kilde for å finne slike spill. Det finnes også mange spill av denne typen i utallige husholdninger i de nevnte regionene. Slik jeg forstår det har MS i tillegg en rekke lagerbygg der de lagrer spillene før de sender de ut til forhandlerne.

 

Det er desverre vanskelig å komme med et mer detaljert svar. Jeg frykter at listen hadde blitt altfor lang dersom jeg skulle ha ramset opp alle de ulike forhandlerne, husholdningene og lagerbyggene.

Endret av Leflus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor er eksklusivene til X360 utenom DLC og arcade? :tease:

I USA, Europa, Japan. You name it. Du kan finne dem omtrent hvor som helst så lenge det finnes en elektronikksjappe i området. Nettbutikker er også ypperlig kilde for å finne slike spill. Det finnes også mange spill av denne typen i utallige husholdninger i de nevnte regionene. Slik jeg forstår det har MS i tillegg en rekke lagerbygg der de lagrer spillene før de sender de ut til forhandlerne.

 

Det er desverre vanskelig å komme med et mer detaljert svar. Jeg frykter at listen hadde blitt altfor lang dersom jeg skulle ha ramset opp alle de ulike forhandlerne, husholdningene og lagerbyggene.

 

Merkelig svar men ok, jeg ser ikke mange eksklusiver som rekker iår, kansje et fåtall. Det er derfor jeg skrev: Hvor er eksklusivene utenom DLC og arcade? Og disse har jeg ikke sett snurten av til nå dette året. Mine andre plattformer har fått en del allerede, men ikke X360en min. Dumt at X360 lever på multiplatts, arcade og DLC i mine øyner.

 

Jeg vil heller ha 5-8 fullverdige eksklusiver pr år imotsetning til eksklusive arcade og DLC.

Men er det noen virkelig her inne som mener noe annet, gjerne kom med den listen som viser at 360 har mest eksklusiver osv som kommer i dette året og neste.

 

Har alltid vært fan av eksklusiver og kommer til å bli det sålenge det er flere giganter der ute som lager disse :). For å ta flotte eksempler på hvorfor eksklusive stiller alltid sterkest hos meg: Wii uten Zelda og Mario hadde aldri hatt maskinen, PS3 uten Uncharted, Ratchet, Infamous, Killzone 2/3, GT5, God Of war 3 hadde jeg aldri hatt en PS3. Xbox 360 uten Halo, Forza og Gears hadde jeg aldri hatt en 360

 

Det er disse som gir meg mest glede av spillene, med tanke med innhold, antall timer som blir lagt inn i spillene osv.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Merkelig svar men ok

Jeg synes at svaret mitt var godt jeg. Du lurte på hvor de var, og jeg svarte på spørsmålet. :)

 

Og disse har jeg ikke sett snurten av til nå dette året. Mine andre plattformer har fått en del allerede, men ikke X360en min. Dumt at X360 lever på multiplatts, arcade og DLC i mine øyner.

Når er det jo ikke slik at en konsolls bibliotek blir vurdert ut av de 6 foregående månedene. PS3 hadde f. eks en svak lineup i fjor høst.

 

Men er det noen virkelig her inne som mener noe annet, gjerne kom med den listen som viser at 360 har mest eksklusiver osv som kommer i dette året og neste.

Jeg har ingen anelse om 360 har flest eksklusive kommende spill eller ikke, men jeg kan poste en noenlunde dekkende liste:

 

2011:

Gears of War 3, Forza Motorsport 4, Halo CE Anniversary

Rise of Nightmares, The Gunstringer, Star Wars Kinect

Kinect Sports Season 2, Dance Central 2

Tropico 4, The Witcher 2, Divinity II DKS

The Dishwasher 2, Ms. Splosion Man, Bastion, Trenched, Radiant Silvergun, Insanely Twisted Shadow Planet, Fez, Guardian Heroes, Half-Minute Hero, Toy Soldiers: Cold War, Crimson Alliance, Bastion, Trials Evolution, Orcs Must Die

 

2012:

Halo 4, Ryse, ny IP fra MGS Vancouver

Fable: The Journey, Project Draco, Haunt, Codename D, Steel Battalion

Dust: An Elysian Tail, Minecraft, Hybrid, Class 3 og 4

 

En del av spillene *host* Rise of Nightmares *host* er sikkert dårlige, men det er alikevel nok av spill å forsyne seg av.

 

Det er disse som gir meg mest glede av spillene, med tanke med innhold, antall timer som blir lagt inn i spillene osv.

Kan si meg enig i at eksklusive spill er en av de største grunnene til at man kjøper seg en konsoll. Jeg er dog sterkt uenig i at eksklusive spill vanligvis er bedre enn multiplatformspill. Det finnes elendige eksklusive spill, og det finnes fantastiske multiplatformspill. Spill som Red Dead Redemption, Fallout 3, Rock Band 2, Arkham Asylum, Assassin's Creed 2 står tå til tå med de beste eksklusive spillene jeg spilt. Og nå snakker jeg ikke bare om eksklusive 360-spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Merkelig svar men ok

Jeg synes at svaret mitt var godt jeg. Du lurte på hvor de var, og jeg svarte på spørsmålet. :)

 

Og disse har jeg ikke sett snurten av til nå dette året. Mine andre plattformer har fått en del allerede, men ikke X360en min. Dumt at X360 lever på multiplatts, arcade og DLC i mine øyner.

Når er det jo ikke slik at en konsolls bibliotek blir vurdert ut av de 6 foregående månedene. PS3 hadde f. eks en svak lineup i fjor høst.

 

Men er det noen virkelig her inne som mener noe annet, gjerne kom med den listen som viser at 360 har mest eksklusiver osv som kommer i dette året og neste.

Jeg har ingen anelse om 360 har flest eksklusive kommende spill eller ikke, men jeg kan poste en noenlunde dekkende liste:

 

2011:

Gears of War 3, Forza Motorsport 4, Halo CE Anniversary

Rise of Nightmares, The Gunstringer, Star Wars Kinect

Kinect Sports Season 2, Dance Central 2

Tropico 4, The Witcher 2, Divinity II DKS

The Dishwasher 2, Ms. Splosion Man, Bastion, Trenched, Radiant Silvergun, Insanely Twisted Shadow Planet, Fez, Guardian Heroes, Half-Minute Hero, Toy Soldiers: Cold War, Crimson Alliance, Bastion, Trials Evolution, Orcs Must Die

 

2012:

Halo 4, Ryse, ny IP fra MGS Vancouver

Fable: The Journey, Project Draco, Haunt, Codename D, Steel Battalion

Dust: An Elysian Tail, Minecraft, Hybrid, Class 3 og 4

 

En del av spillene *host* Rise of Nightmares *host* er sikkert dårlige, men det er alikevel nok av spill å forsyne seg av.

 

Det er disse som gir meg mest glede av spillene, med tanke med innhold, antall timer som blir lagt inn i spillene osv.

Kan si meg enig i at eksklusive spill er en av de største grunnene til at man kjøper seg en konsoll. Jeg er dog sterkt uenig i at eksklusive spill vanligvis er bedre enn multiplatformspill. Det finnes elendige eksklusive spill, og det finnes fantastiske multiplatformspill. Spill som Red Dead Redemption, Fallout 3, Rock Band 2, Arkham Asylum, Assassin's Creed 2 står tå til tå med de beste eksklusive spillene jeg spilt. Og nå snakker jeg ikke bare om eksklusive 360-spill.

 

Minecraft til xbox skal komme i år(vinter) kansje 11.11.11

Halo 4. skulle ikke den komme i år også da?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg tror bare Toman driver med dagdrømming. Har ikke merket noe hakking selv. Vil sikkert si noe negativt om et spill alle her ser ut til å like, som ikke finnes på PSN. :)

Han er sikkert vant med at dataen hans kjører alt smuth uten problemer.

Derimot med utdatert HW på xbox, så kan man merke "lagg".

 

NB.

Har ikke testet spillet.

Lenke til kommentar

Jeg tror bare Toman driver med dagdrømming. Har ikke merket noe hakking selv. Vil sikkert si noe negativt om et spill alle her ser ut til å like, som ikke finnes på PSN. :)

 

Herregud så barnsligt, når skal du slutte med personangrep og beskylde meg for å være fanboy?

Man forventer et problemfritt spill i 120kr klassen, og pluss det er et Arcade spill så burde det være fritt for frameratetrøbbel. Kan være trialen har dette, men er ikke sikker om fullspillet har det.

 

Og hvordan kan brukere si at jeg er fanboy? De trenger ikke nevne ordet i innlegget, men jeg ser jo hvordan innlegget er lagt opp.

Har over 54000G og 2580 trophies, noe som er ca viss man regner i kun GS så har jeg egentlig rundt 120000G

 

Å i de siste ukene har jeg kun spilt PC/360 mest pga må fullføre backloggen av spill jeg har. Nylig fullført Fable III og Red Dead Redemption til X360.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...