Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg tror jeg står over bundlen. Jeg ser på konsoller som avspillere, og ikke samleobjekter eller pynt. Det hadde dog ikke vært så dumt med en større harddisk.

 

Jeg spilte forresten nylig gjennom Gears of War 2 på insane. Det var enkelte ganger da jeg var på nippet til å knekke kontrolleren, men bortsett fra det var det gøy å få et gjensyn med spillet. Nå er jeg klar for Gears 3. :)

Lenke til kommentar

Jeg har også X360 slim som jeg kjøpte for ikke lenge siden, så jeg har heller ikke bruk for den. Men om jeg skulle hatt ny konsoll hadde jeg kjøpt den, for den var veldig stilig. Får med to trådløse kontrollere, 320GB HD og spillet også, så det er en god deal. Den er visst eksklusiv for Game står det på nettsiden deres også.

 

Hvor kjøpte du Gears 3 Epic Edition forresten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Viss multiplayeren i Gears 3 holder mål med matchmakinga, som 2eren gjorde fryktelig dårlig, måtte vente som regel 20-30 minutter for å finne en match. Og sånne småtikking i grafikken og flyten ødela mye av opplevelsen jeg hadde med Gears Of War 2.

 

Viss alt klaffer som det burde gjøre da ser jeg ikke bortifra jeg skal skaffe meg Gears 3 Epic Edition :)

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Viss multiplayeren i Gears 3 holder mål med matchmakinga, som 2eren gjorde fryktelig dårlig, måtte vente som regel 20-30 minutter for å finne en match. Og sånne småtikking i grafikken og flyten ødela mye av opplevelsen jeg hadde med Gears Of War 2.

 

Viss alt klaffer som det burde gjøre da ser jeg ikke bortifra jeg skal skaffe meg Gears 3 Epic Edition :)

Jeg er enig med Lakus... Betaen var utrolig stabil, du trengte ikke å vente i flere år før du fant en match :) også slipper du den "host connection" :)

Lenke til kommentar

2011 byr på et veldig spennendes spillår for meg

Skyrim(http://pc.ign.com/articles/118/1182286p1.html)

Saints Row: The Third(Gleder meg som en unge)

Battlefield 3(Oh yeah!)

Mw3 (Desverre :S)

Halo HD(Har desverre aldri prøvd Halo 1, så blir spennendes)

Halo 4(Takk og lov, masterchief er tillbake)

 

2012 er heller ikke så ille

SSX:DD (Den har jeg venta på siden SSX:Tricky

Ghost Recon Future Soldier (Den kinect støtten blir awsome)

 

Så har vi jo

Just Cause 3 :?(De hadde ansatt en del personer for en stund tillbake så JA!)

Gta (Da får vi se om de har tatt det beste fra alle spillene)

 

Oh yeah, det var random:D

Endret av Woltox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...