Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Gamezone :)

Men de er utsolgt nå

 

Ser cdon også er utsolgt nå. Kun Game.no som har den nå, men de skal ha 1390,- for den. Håper elkjøp får den inn, for de har ofte gode priser på spill og spesialversjoner.

Det var noe rundt den prisen jeg betalte for Epic Edition på gamezone

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor er eksklusivene til X360 utenom DLC og arcade? :tease:

Savner noen nå altså

Gears Of War 3 kommer i september håper jeg ;)

 

Du opptrer deg som veldig seriøs og voksen med alle de smiletegna skal jeg si. Men for å svare.

 

Halo HD, Halo 4, Halo 5, Halo 6, Gears of War 3, Star Wars Kinect, Sesame Street, Dance Central 2, Forza 4, Tropico 4 (konsoll-esklusivt),

 

Å så har vi arcade-spill som er verdt prisen til flere retail spill allerede på Live som forblir esklusiver som Trenched, Bastion, nytt spill fra Double Fine esklusivt til 360 o.s.v.

 

Samtidig første som får MW3 DLC. Noe som er bra for MS. Ettersom Sony dreit seg så hardt og flaut ut med PSN som var en stor spøk før med sikkerheten. Har vært borti en del ungdommer på den lokale gamestop som de siste måndene har bytta inn PS3`en selv for en gammel xbox. De ville bare ikke ha PS3 lengre, etter at PSN gikk ned så altfor lenge..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det du sa der er angående Sonybrukere så gikk til 360 har ingen hensikt her i Xbox kafeen. Det er dems valg. Sony fikk dems penger uansett. Kjenner også selv noen som hadde PS3, solgte den mens PSN var nede og hadde 360, kjøpte seg tilbake til PS3 og solgte 360. Masse penger bortkastet mener da jeg.

Hackergreiene har ikke noe slag for antall eksklusiver jeg kommer til å få på den andre plattformen.

 

Og alle de spillene du nevnte kommer ikke iløpet av 4-9 måneder, langt derifra. Spesielt Halo 5 som ikke kommer før 2013-2015

 

Bare 4 av de du nevna skal jeg ha, fortsatt ikke bra nok innen 1-2 års radius.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Hvor er eksklusivene til X360 utenom DLC og arcade? :tease:

Savner noen nå altså

Gears Of War 3 kommer i september håper jeg ;)

 

Du opptrer deg som veldig seriøs og voksen med alle de smiletegna skal jeg si. Men for å svare.

 

Halo HD, Halo 4, Halo 5, Halo 6, Gears of War 3, Star Wars Kinect, Sesame Street, Dance Central 2, Forza 4, Tropico 4 (konsoll-esklusivt),

 

Å så har vi arcade-spill som er verdt prisen til flere retail spill allerede på Live som forblir esklusiver som Trenched, Bastion, nytt spill fra Double Fine esklusivt til 360 o.s.v.

 

Samtidig første som får MW3 DLC. Noe som er bra for MS. Ettersom Sony dreit seg så hardt og flaut ut med PSN som var en stor spøk før med sikkerheten. Har vært borti en del ungdommer på den lokale gamestop som de siste måndene har bytta inn PS3`en selv for en gammel xbox. De ville bare ikke ha PS3 lengre, etter at PSN gikk ned så altfor lenge..

lol

Strategispill egner seg best på pc.(min mening)

Men takk og lov for at Halo 4 kommer, trudde de skulle fortsette med de dårlige ODST/Reach

Endret av Woltox
Lenke til kommentar

Vel, Tropico 3 på 360 gikk fint det. Så skjønner ikke hvorfor det er så lol. Det er som å høre en femåring, når de fleste skal "bashe" RTS på konsoll. selvfølgelig kan man spille RTS på konsoll. Å si man ikke kan det er bare lettere feil. HaloWars gikk fint på konsoll, de fleste C&C har også det.

 

Selvfølgelig er det mest optimalt på PC, jeg sier ikke det. Men å si RTS ikke går på konsoll er bare hull i hodet å si.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Er veldig usikkert det Woltox. Som sagt Microsoft er flinke til å snakke høyt om Kinect, og vi får ingenting av de featurene vi ble lovet... Jeg kunne godt snakka til 360 mens man er online på Live, da jeg vet spillet jeg vil spille ligger i 360en

 

Isteden for å trykke med kontrolleren, bare si play disc og vips starter man spillet. Dette går kun i offlinemodus og det er altfor dårlig.

 

Viss det er noen der ute som har en 4GB X360 Slim og vil ha en ny harddisk, gjerne send en PM for videre info. Har faktisk en original ny 250GB harddisk til salgs :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Men noen fra MS norge må vel være med på dette og? De burde vel purre på Xbox 360 og si at de kan hjelpe til? Er jo snart 1 år siden vi fikk Kinect. Men er jo slikt på andre ting og. Vet f.eks. at Garmin gps støtter talekommando helt til Sverige, men i Norge? Nada. Så jeg tror mer det er Xbox Norge som gjør at vi ikke har Kinect. De er vel mer opptatt av å spørre hvorfor folk vil avslutte fornylesen av Xbox medlemskap...

Lenke til kommentar

Er veldig usikkert det Woltox. Som sagt Microsoft er flinke til å snakke høyt om Kinect, og vi får ingenting av de featurene vi ble lovet... Jeg kunne godt snakka til 360 mens man er online på Live, da jeg vet spillet jeg vil spille ligger i 360en

 

Isteden for å trykke med kontrolleren, bare si play disc og vips starter man spillet. Dette går kun i offlinemodus og det er altfor dårlig.

 

Viss det er noen der ute som har en 4GB X360 Slim og vil ha en ny harddisk, gjerne send en PM for videre info. Har faktisk en original ny 250GB harddisk til salgs :)

Funka fett for meg.

Den skjønte hva jeg sa og alt funket fint :D

Men reklamerte de ikke for snakke muligheter her i norge?

Eventuelt om det bryter med norsk kjøpslov

Endret av Woltox
Lenke til kommentar

Mente

:

Isteden for å trykke med kontrolleren, bare si play disc og vips starter man spillet. "Dette går kun i offlinemodus og det er altfor dårlig."

 

Det jeg har huket ut :D

 

Og nei, får desverre ikke til stemmekommandoer online :(

Forundrer meg heller ikke hvis de lanserer Minecraft bare i USA.

Lenke til kommentar

Mente

:

Isteden for å trykke med kontrolleren, bare si play disc og vips starter man spillet. "Dette går kun i offlinemodus og det er altfor dårlig."

 

Det jeg har huket ut :D

 

Og nei, får desverre ikke til stemmekommandoer online :(

Forundrer meg heller ikke hvis de lanserer Minecraft bare i USA.

 

Surt det der altså. En av mine grunner til jeg skaffa Kinect. Er ikke lat av natur men trossalt en kul feature jeg kunne ha brifet med til andre som har x360 :p

Lenke til kommentar

Mente

:

Isteden for å trykke med kontrolleren, bare si play disc og vips starter man spillet. "Dette går kun i offlinemodus og det er altfor dårlig."

 

Det jeg har huket ut :D

 

Og nei, får desverre ikke til stemmekommandoer online :(

Forundrer meg heller ikke hvis de lanserer Minecraft bare i USA.

 

Surt det der altså. En av mine grunner til jeg skaffa Kinect. Er ikke lat av natur men trossalt en kul feature jeg kunne ha brifet med til andre som har x360 :p

 

Men prøver å finne reklame av det fra norske fjernsyn.

Håper det bryter med norsk kjøpslov eller no sant, for da har vi "balle" tak på ms.

Da må de sette opp farta og trykke lunch over europa.

Lenke til kommentar

Kinect stemmekontroll funger vel i Spania og sånt mener jeg?

Husker det var debatt om dette da det kom. Pga folk som hadde Engelsk som morsmål kunne ikke bruke det pga MS ikke støttet landet. Blant annet Austraila. Tullete spør du meg.

 

MS kan da la alle bare få det på engelsk. Klarer du å skru på Xboxen klarer du å si "Xbox Play Disc, Xbox Pause, Xbox Play" etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...