Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Jeg har bare Bastion enda, men er enig i at det var en meget sterk start med de 3 som har kommet nå. Det som er kjipt er at jeg ikke har det minste interesse for de 2 siste.

 

Når jeg tenker meg om har jeg vel en stor nok backlog fra før. Så egentlig er det bare bra at jeg ikke har lyst på alle 5 :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte Bastion i natt. For en perle, jeg trodde spillet skulle være greit. Men det var gangske bra, litt i tvil i hvilken karakter spillet burde få, men det er en 9/10 for min del hvertfall. Eneste som irriterer meg litt er voiceover, stemmen hans altså. Ikke det at han er der.

 

Spillet ser veldig pent ut og. Vakktert spill liksom.

 

Spillet er nok min favoritt-tittel av arcade-spill i år. Sammen med Stacking, Trenched, og Raskulls (vel, kom de siste dagene i desember 2010, men kjøpte det ikke før det kom på Deal of The Week).

Lenke til kommentar

Noen som vet hva dette er? Fulgte med Xbox 360 slim som jeg fikk til jul, men har ikke tenkt noe over hva den er til, noen som vet?

Er det et lite hull på siden, muligens med et lite lokk over? Kan være for å få digital-lyd ut fra pluggen der. Jeg har i alle fall en tilsvarende sak med komponent-bildekabler og der er det plass til å plugge inn optisk lydkabel. Sånn ca. der du holder fingrene.. husker ikke helt, er lenge siden jeg har kikka bak der.

Lenke til kommentar

Noen som har et bra spill tips til meg?

Er btw utrooooolig lei av "stortitler" som fable,halo,mass effect,dragon age,cod osv.

Tenkte mer på noen skjulte spillperler:)

Samme om det er gammelt eller nytt bare det er billig!

Tenkt en del på Tenchu z, Brink og homefront da disse spillene er til under 200kr for tiden;D

noen som vet noe om de?

 

Spilte nettopp igjennom Kane and Lynch dog days! Dette var en stor overraskelse da jeg trodde det skulle være noe dritt:P men for 50kr som jeg betalte var dette et kjempebra spill!

historien var kjedelig og ikke altfor mange kule våpen, MEN et bra shootemup spill som jeg faktisk var på jakt etter:)

coop er det også! absolutt til å anbefale!:D

Lenke til kommentar

Ja, har det samme her nå. Har sjekka internett-ledningen min som går til xboxen mot bærbare og. Funker helt fint å bruke samme kabel på bærbare for internett, men ikke til å komme på Live.

 

I tillegg er xbox.com nede, isåfall kom jeg ikke inn på enten Chrome, Firefox eller Opera.

 

Noe muffens som skjer, eller bare noe som gikk ned og kommer opp om noen timer. Går til sengs nå selv, er nok fikset når jeg står opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...