Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+32asd4f
Skrevet

Sist gang jeg merket noe til knirking, brukte jeg litt olivenolje. Problem løst ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

? Er dette gratisspill eller?

Er vell ikke mye gratis der ute, tror de ligger rundt 800msp. Du kan jo prøve trial versionene først, for å se om det er bra.

Skrevet

Hei, noen som får til Xbox smartglass? Jeg får bare error

Det funket for meg sist gang jeg prøvde appen. Til å begynne med slet jeg med å få det til, men så fant jeg ut at jeg måtte skru på SmartGlass i xbox-menyen(console settings -> connected devices) også.

Står det noe om hva slags error du har fått?

Skrevet (endret)

Nettop innkjøpt triton warhead halo 4 headset :) trådløs 7.1 surround , som det eneste gaming headsetet til x360 med licence ms tråløst chat ingen ledning eller dongel som turtle breach osv ...

Endret av samco
Skrevet

Nettop innkjøpt triton warhead halo 4 headset :) trådløs 7.1 surround , som det eneste gaming headsetet til x360 med licence ms tråløst chat ingen ledning eller dongel som turtle breach osv ...

Hvor mye kosta den?

Skrevet

Det funket for meg sist gang jeg prøvde appen. Til å begynne med slet jeg med å få det til, men så fant jeg ut at jeg måtte skru på SmartGlass i xbox-menyen(console settings -> connected devices) også.

Jeg sliter også med Smartglass. Kommer bare opp at jeg ikke får logget inn. "Sign in error. Try again" mener jeg det står.

Skrevet

Etter en del leting fant jeg innstillingen, men den sto "på". Funker fortsatt ikke..

"Can't reach the service.please try again later"

Gjest Slettet+412
Skrevet

Hvor er det mulig å få tak i LIVE til en billig pris?

Vurderte faktisk å bare kjøpe meg LIVE nå.

Skrevet

Samme her, men ser det er noen spill jeg vil ha. SONIC 4 Episode II, Dust: An Elysian Tail og Trials Evolution.

Trials Evolution er vel omtrent det beste spillet på 360.Det hadde vært verdt 500kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...