Gå til innhold

OL2010:Vinter-OL 2010 - Generell diskusjon (Aftermath)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel ikke snakk om å være stille. Engasjementet er jo akkurat like høyt, det er bare det at de klarer å se det ifra et litt annet perspektiv. Og at man får et mer helhetlig inntrykk av hele konkurransen. Og det liker jeg :)

Men når Northug går inn mot spurten, kan man ikke begynne å snakke om Bauer som måtte bryte løpet. :)

Lenke til kommentar

Nei, det håper jeg da INGEN kommentatorer gjør på noen kanaler. De aller fleste kommentatorer som får kommentere et OL er veldig gode kommentatorer og de gjør nok ingen slike feil. Når det ble klart at Kramer vant i går var kommentatorene på BBC minst like engasjerte som de på NRK, bare at de deppa ikke for at Bøkko ble nummer 4.

Lenke til kommentar
Jeg digger at Arne Scheie eller Herwig Carlsen skriker seg hese hver gang Norge vinner.

+1

 

Ekte patriotisme er ikke å forakte under slike mesterskap. Scheie og Herwig Carlsen som skriker er konge å høre på! Skaper skikkelig stemning ;)

 

Norge-Brasil 98, Tommy Ingebrigtsen vinner VM-gull, Astrid Urenholdt Jacobsen vinner sprinten i VM.. masse mer å ta av :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...