Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Wigan


Latias

Man Utd - Wigan  

52 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • PIG
      2
    • Rafael
      12
    • Brown
      0
    • Vidic
      0
    • Evra
      0
    • Valencia
      21
    • Carrick
      1
    • Fletcher
      2
    • Park
      0
    • Berbatov
      1
    • Rooney
      13
    • Welbeck (innbytter)
      0
    • Anderson (innbytter)
      0
    • Fabio (innbytter)
      0
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Absolutt.
      44
    • Nei.
      2
    • Passe.
      0
    • Så ikke kampen.
      2
    • Er ikke United-supporter, hvorfor skulle jeg være fornøyd?
      4
  3. 3. Beste målet...

    • 1-0, Rooney
      3
    • 2-0, Carrick
      5
    • 3-0, Rafael
      23
    • 4-0, Berbatov
      1
    • 5-0, Valencia
      12
    • Så ikke kampen.
      8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tre mål bak Chelsea også nå

 

Får vi 90 poeng vinner vi ligaen

å jeg vinner en kasse alkohol :D

 

Jepp, jeg får feire edru (yeah right)

hehe, jeg har fortsatt troa :D hvertfall etter dagens kamp, var helt i ekstase når Rafael putta... Wonder kid

 

Vi får se. Vi møter verre ting enn Wigan, men vi har hatt mange gode vintersesonger.

Lenke til kommentar

Spillerbørs

 

Kuz: 7 - To gode redninger oh ellers tryggheten selv. Forbedret utspillfasen?

 

Rafael: 8 - God defensivt, bedre offensivt. En assist og en goal. Meget bra!

Vidic: 7-e - Ingen store feil, men blir lurt av Rodallega to ganger.

Brown: 8 - Granittblokk

Evra: 7 - God, men ikke ekstrem. Kommer til litt for få innlegg bl.a

 

Valencia: 9 - MOTM. En kamp vi hadde hyllet Ronaldo for. Vanvittig god i dag.

Carrick: 7+ - MYE bedre dette min kjære due. Back?

Fletcher 8+ - Pdd er kun Xavi bedre i verden. SYK

Park: 7- Spillbar og går på masse løp. Positivt av koreaneren, selv om han mangler keativitet og tempo i blant.

 

Berbatov: 6+ - Ja, denne har jeg tenkt over.

Rooney: 9 - Nydelig kamp! Close fight med Antionio om MOM, men sistnevnte dro det lengste strået. Skulle gitt frisparket til Ando, faen heller. Hehe.

 

Fornøyd med dette :)

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Skal være helt ærlig nå, trodde først at det var Park som scorte mål nr. 3. Tenkte bare at han sikkert tok seg inn fra kantposisjonen sin, og scorte ett flott mål. Men så ser jeg trynet til Rafael som løper mot broren og feirer. Rett og slett priceless. Ja, jeg burde skamme meg. Burde ha skjønt at Rafael skulle leke måltyv fra sin backposisjon. :whistle:

Lenke til kommentar
Morro å høre optimisme, har ikke vert for mye av det i det siste

Kan ikke forvente så mye optimiste når man først taper mot Villa på hjemmebane og uka etter mot Fulham. Men nå har vi fått flere julegaver fra Chelseas motstandere, begynner å score mål selv, ANC er her. Chelsea uten Drogba, Essien, Kalou, osv. Gleder meg til januar, det blir rett og slett fantastisk. :D

Lenke til kommentar
Spillerbørs

 

Kuz: 7 - To gode redninger oh ellers tryggheten selv. Forbedret utspillfasen?

 

Rafael: 8 - God defensivt, bedre offensivt. En assist og en goal. Meget bra!

Vidic: 7-e - Ingen store feil, men blir lurt av Rodallega to ganger.

Brown: 8 - Granittblokk

Evra: 7 - God, men ikke ekstrem. Kommer til litt for få innlegg bl.a

 

Valencia: 9 - MOTM. En kamp vi hadde hyllet Ronaldo for. Vanvittig god i dag.

Carrick: 7+ - MYE bedre dette min kjære due. Back?

Fletcher 8+ - Pdd er kun Xavi bedre i verden. SYK

Park: 7- Spillbar og går på masse løp. Positivt av koreaneren, selv om han mangler keativitet og tempo i blant.

 

Berbatov: 6+ - Ja, denne har jeg tenkt over.

Rooney: 9 - Nydelig kamp! Close fight med Antionio om MOM, men sistnevnte dro det lengste strået. Skulle gitt frisparket til Ando, faen heller. Hehe.

 

Fornøyd med dette :)

Jeg er ikke enig i at du gir Park bedre karakter enn Berbatov. Å hvertfall ikke at du gir Rooney 9 når du gir Fletcher 8. Fletcher var faen vill idag, vår klart beste etter min mening. Han og Berba presset opp vårt spillet helt til Wigan's 16 hele kampen. Ja Rooney, Fletcher og Berba vinner rett og slett kampen for oss idag. Berba var nok ikke verd mer enn 7 idag, men jeg er uenig i at han er dårligere en Park. Selv om Park var strålende til han å være offensivt idag.

 

Men jeg håper uansett dette var kampen som gjorde at det blir lenge til vi ser 4-5-1 igjen.

Lenke til kommentar
Morro å høre optimisme, har ikke vert for mye av det i det siste

Kan ikke forvente så mye optimiste når man først taper mot Villa på hjemmebane og uka etter mot Fulham. Men nå har vi fått flere julegaver fra Chelseas motstandere, begynner å score mål selv, ANC er her. Chelsea uten Drogba, Essien, Kalou, osv. Gleder meg til januar, det blir rett og slett fantastisk. :D

 

Joda, men vi kan ikke spille uten forsvarsspillere. Heldigvis klarte ikke Chelsea å dra ifra

Lenke til kommentar
Morro å høre optimisme, har ikke vert for mye av det i det siste

Kan ikke forvente så mye optimiste når man først taper mot Villa på hjemmebane og uka etter mot Fulham. Men nå har vi fått flere julegaver fra Chelseas motstandere, begynner å score mål selv, ANC er her. Chelsea uten Drogba, Essien, Kalou, osv. Gleder meg til januar, det blir rett og slett fantastisk. :D

 

Joda, men vi kan ikke spille uten forsvarsspillere. Heldigvis klarte ikke Chelsea å dra ifra

Jepp, men fortsatt ekstremt å bli knust 3-0 av Fulham. Dette var en drittperiode, så mange forsvarsspillere ute samtidig. Kun Evra av alle forsvarsspillerne i laget gikk skadefri gjennom denne perioden. 8-9 skader på forsvarere, 12-13 totalt. Utrolig nok henger vi fortsatt godt med, selv om det egentlig skulle ha vært tabelltopp (Chelsea har flakset seg til masse rart i det siste).

Lenke til kommentar

Det eneste jeg håper og tenker på hver eneste dag nå er at de største spillerne skal være klar når jeg er der på Emirates. Tenker først og fremst på Fletch og Wazza, men forsvaret må være klar som faen også. Forhåpentligvis har vi Evans og Sheasy tilbake i toppform til den tiden! :D Things are lookin up!

Lenke til kommentar

Hyrlen: Berba var grusom inntil 1-0 goalen. Ser ikke helt hypen i kveld, foruten et par herlige utside pasninger. Han tok seg opp, men var langt unna nevnte Rooney, Valencia, Rafael og Fletch.

 

Det som gledet meg mest i dag var de offensive løpende til Carrick. Tenker ikke på målet hans, men det at ofte tok av 100% løp inn i boksen, noe som skapte stor hodebry for Wigan forsvarerene.

 

Står på at Park var bedre enn berbatov i dag. Park var meget viktig som vegg og til å være spillbar. Berbatov kjeler for mye med ball og det er litt lite endproduct med det han driver med. Burde dessuten nettet i 1.omg, men leverte en bøtte-avslutning.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Hyrlen: Berba var grusom inntil 1-0 goalen. Ser ikke helt hypen i kveld, foruten et par herlige utside pasninger. Han tok seg opp, men var langt unna nevnte Rooney, Valencia, Rafael og Fletch.

 

Det som gledet meg mest i dag var de offensive løpende til Carrick. Tenker ikke på målet hans, men det at ofte tok av 100% løp inn i boksen, noe som skapte stor hodebry for Wigan forsvarerenw.

 

Står på at Park var bedre enn berbatov i dag. Park var meget viktig som vegg og til å være spillbar. Berbatov kjeler for mye med ball og det er litt lite endproduct ned det han driver med. Burde dessuten nettet i 1.omg, men leverte en bøtte-avslutning.

Berbatov er lite endproduct? Jeg syns det er som å ha en Keane som spiss av og til, vet akkurat når han skal roe ned fremfor å slå en umulig pasning. Foran kassa er han absolutt ikke i form, det er jeg enig i. Å med tanke på at han burde nettet i første kan du sikkert trekke han noe. Grusom var han da ikke. Han har et overblikk ingen andre i United har, han og Fletcher var alltid spillbar utenfor 16, å gjorde en jobb for at spesielt Valencia fikk så mye spillerom.

Lenke til kommentar

Fletcher er syk ja. Hadde ikke den samme roen da Gibson spilte på midten. Gibbo er for all del god (kanskje som Fletcher for noen år tilbake), men han er ingen Fletcher. Sistnevnte var ganske kreativ i dag, herlige langpasninger og har rett og slett kontrollen på midten. Tror ikke han blir noen ny Keane (aggressiviteten og vinnermentaliten), men han har potensialet til å bli en like stor spiller. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...