Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Wigan


Latias

Man Utd - Wigan  

52 stemmer

  1. 1. Uniteds beste...

    • PIG
      2
    • Rafael
      12
    • Brown
      0
    • Vidic
      0
    • Evra
      0
    • Valencia
      21
    • Carrick
      1
    • Fletcher
      2
    • Park
      0
    • Berbatov
      1
    • Rooney
      13
    • Welbeck (innbytter)
      0
    • Anderson (innbytter)
      0
    • Fabio (innbytter)
      0
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Absolutt.
      44
    • Nei.
      2
    • Passe.
      0
    • Så ikke kampen.
      2
    • Er ikke United-supporter, hvorfor skulle jeg være fornøyd?
      4
  3. 3. Beste målet...

    • 1-0, Rooney
      3
    • 2-0, Carrick
      5
    • 3-0, Rafael
      23
    • 4-0, Berbatov
      1
    • 5-0, Valencia
      12
    • Så ikke kampen.
      8


Anbefalte innlegg

Hyrlen: Berba var grusom inntil 1-0 goalen. Ser ikke helt hypen i kveld, foruten et par herlige utside pasninger. Han tok seg opp, men var langt unna nevnte Rooney, Valencia, Rafael og Fletch.

 

Det som gledet meg mest i dag var de offensive løpende til Carrick. Tenker ikke på målet hans, men det at ofte tok av 100% løp inn i boksen, noe som skapte stor hodebry for Wigan forsvarerenw.

 

Står på at Park var bedre enn berbatov i dag. Park var meget viktig som vegg og til å være spillbar. Berbatov kjeler for mye med ball og det er litt lite endproduct ned det han driver med. Burde dessuten nettet i 1.omg, men leverte en bøtte-avslutning.

Berbatov er lite endproduct? Jeg syns det er som å ha en Keane som spiss av og til, vet akkurat når han skal roe ned fremfor å slå en umulig pasning. Foran kassa er han absolutt ikke i form, det er jeg enig i. Å med tanke på at han burde nettet i første kan du sikkert trekke han noe. Grusom var han da ikke. Han har et overblikk ingen andre i United har, han og Fletcher var alltid spillbar utenfor 16, å gjorde en jobb for at spesielt Valencia fikk så mye spillerom.

Grusom FØR 1-0 goalen skrev jeg. Mye lettere å hæppe mot en halvveis resignert gjeng, enn mot 11 mann som løper sokkene av seg.

 

Rooney har forøvrig et enda bedre overblikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grusom FØR 1-0 goalen skrev jeg. Mye lettere å hæppe mot en halvveis resignert gjeng, enn mot 11 mann som løper sokkene av seg.

 

Rooney har forøvrig et enda bedre overblikk.

Ikke at det beviser noe, men Berbatov har 3 assists. Rooney har 2. Dette er før denne kampen. Iforhold til antall spilte minutter så leder nok Berba ganske heftig. Skal man så ta forløsende pasninger o.l så blir det mange. F.eks pasningen til Valencia idag, hadde ikke den vært perfekt ville ikke angrepet fosset frem som det gjorde. Berba er faen så undervurdert. Å jeg ja er nok veldig lite objektiv siden jeg elsker slike spillertyper. Men så elsker jeg Rooney også og slike spillertyper som spiller på ren vilje til tider. Så kanskje jeg er objektiv, hvem vet.

Lenke til kommentar

Dypt uenig i at Rooney har et bedre overblikk. Jeg synes Berbatov var god i dag, han er en spiller som nærer på bevegelse. Se Tottenhams angrepspill kontra vårt (før i dag) det er mye mer bevegelse i laget der. I dag hadde vi fenomenal bevegelse inn i bakrom og foran ballfører, det er da en spiller som Berbatov har noe å jobbe med. Park er forresten grei å ha når man spiller med en back som Evra eller Rafael, funker flott som vegg, overstegsfintene hans var ikke så verst i dag heller. Haha, jeg er så glad i dag, så dere bevegelsene, selvtilliten, gleden og pasningene, absolutely magnificent. :love: :love: :love:

Lenke til kommentar
Har alltid sett på rooney som en flopp. Han ble hypet noe voldsomt, men scorte aldri måla, han levde ikke opp til forventningene. Har diskutert litt med unitedfolk, og de sier han ble brukt feil tidligere, spilte mye på venstrekanten, og måtte jobbe mye defensivt, derfor var han ikke målscoreren som var forventet. Nå ser det ut som om han er spilleren united betalte dyrt for, en forløsning har skjedd, en diamant er presset ut.

 

Jeg ville likevel ikke byttet han mot RVP, jo jeg ville nesten det, en spiller som er skadd halve sesongen, mot sen som aldri er skadd, jo jeg ville det. Men jeg ville heller hatt drogba, torres, anelka,disse unge aston villa-spillerne som er så raske, robinho og sikkert noen jeg ikke kommer på. Det blir nok maks tredje i år, på dette laget som er så populært i scandinavia.

 

Jeg ler av denne personen :roll:

Lenke til kommentar
Jaja. Etter å ha lest gjennom hele tråden samt blitt kjefta huden full av kompisene mine, så innser jeg at United muligens imponerte litt og at jeg muligens var litt for full. For jeg ble ikke imponert at all mtp. hvem vi møtte.

 

Hehehe... Eg må nesten flire litt. Tror egentlig aldri sånne typer som deg blir imponert.

 

Vel, er du fornøyd da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...