Gå til innhold

Vanskeligste Emblem / Title å få?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har selv klart all pro (to hs med en kule) med Fal uten sikte (som attachment), synes ikke den er for vanskelig.

 

Fikk Omnicide for et par dager siden (kill entire enemy team within 10 seconds), ganske lett når man har chopper gunner :D

 

Droppin' crates kan være litt vrien, kanskje mer flaks enn dyktighet, så ville si dette er en av de vanskeligste.

 

Den hvor du må drepe en motstander med serieeksplosjoner syntes jeg hørtes vanskelig ut, men tok meg en match etter jeg fikk den før den plutselig dukket opp xD

 

Vet ikke helt hvordan det er i mw2, men jeg husker fra cod4 at du kun trengte å drepe en fyr ved å sprenge en bil pga grenade, og da fikk du den. Det var ikke vanskelig når du prøvde det.

Lenke til kommentar

Droppin' Crate er ikke så vanskelig, kast en emergency airdrop mot en noob å la han stå i den røde røyken.

 

All pro fikk jeg med Tar-21, tror jeg fikk en 400-500 poeng for den double killen :-) Longshot var det også!! Da er det selfølgelig en god dose flaks med i bildet

 

I går fikk jeg All pro og collateral damage samtidig. Jeg skøyt et skudd mot et par folk, med Barret, og traff gjennom huet til to stykker.

Det skal litt flaks til ...

Lenke til kommentar

Challenge: "Grim Reaper" - Kill 5 in one match using up to 5 predator missiles.

 

Ikke spesielt vanskelig i seg selv, men måten jeg fikk tatt den på i går var nok noe vanskeligere å få til. Spilte vanlig Team Deathmatch på Afghan og vi hadde presset det andre laget rimelig heftig og hele gjengen var i TF141 spawn sonen når jeg fikk min predator - og joda, dro 5 kills med en missil. Rimelig sikker på at jeg hadde en noe ondt glis når jeg styrte den missilen midt i sentrum av denne gruppa.

Lenke til kommentar

Vanskeligste emblem er vel den du får for 'Counter MVP' ? "Kill the #1 player on the enemy team, 10 times in one single match"

GUD! Den greier eg berre ikkje :p Har drept top-playeren der 7-8 gangar, men meir går ikkje! Men, er vel berre å springe rundt som ein galning på Favela, og er du heldig møter du nokon noobs. Du kan jo joine ein venn som er shitdårlig.. Men det er litt feigt :S

Lenke til kommentar

Jeg trodde Humiliation challengene "The Bigger They Are..." og "...The Harder They Fall" skulle være vanskelige, men neida, de fikk jeg i to matcher etter hverandre (Kill the #1 Player on the enemy team 3 times in a row" og "Kill the #1 Player on the enemy team 5 times in a row" henholdsvis). Litt pussig at jeg ikke dro dem i samme match, menmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...