Gå til innhold

Vanskeligste Emblem / Title å få?


Anbefalte innlegg

Jeg trodde Humiliation challengene "The Bigger They Are..." og "...The Harder They Fall" skulle være vanskelige, men neida, de fikk jeg i to matcher etter hverandre (Kill the #1 Player on the enemy team 3 times in a row" og "Kill the #1 Player on the enemy team 5 times in a row" henholdsvis). Litt pussig at jeg ikke dro dem i samme match, menmen.

Jeg fortstod ikke helt den challengen, skal man drepe #1 playeren 5 ganger på rad uten å drepe noen andre eller kan man bare drepe så lenge at man til slutt har drept nesten alle 5 ganger? Viss statsen forandrer seg, gjelder det fortsatt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De challengesene hvor du må treffe med hele magasinet, teller det hvis man treffer noen med riot shield? Da er det jo bare å male ¨på når du møter en sånn.. Har bare klart det med sniper

 

Det er jeg faktisk usikker på. Ser diverse fora tipser om følgende våpen for å enklest klare det:

Assault Rifle: FN FAL (som er semiauto og bare 20 skudd i magasinet)

SMG: UMP .45 (lav skuddtakt, treffsikker)

LMG: AUG HBAR (minst magasin av LMG'ene)

Sniper: Intervention (minst magasin, enkelt å få oneshot-kill)

Lenke til kommentar

Teller ikke på shield, nei.

Skulle vært en sånn challenge for pistol og :p

 

Jeg er faktisk litt usikker på om det er mulig å få "the bigger they are" om du dreper noen andre innimellom. Challengeteksten sier "Kill the top player three times in a row". (altså tre ganger på rad). Jeg tolker det som "dine tre neste kills SKAL være MVP'en"

Kan være at jeg har hatt flaks da, for de to challengene kom ganske så lett... Og det med storming deluxe

Lenke til kommentar

"The Grim Reaper." Kill 5 enemies with a singel predator missile. Den kan eigentlig vere litt vrien, du skal vere heldig om 5 stk står på samme plass ;) So den er min title for tida :p Har fått den ein gang, da det var ein CG i lutfa, og den spawnkilla motstandarane, rett før den reiste, so smellte eg av predatoren min. Sjukt gøy ! Og so satte eg Harrieren min der og Pave Low etterpå. Fekk ein god runde av det. Var vanlig Team Deathmatch.

 

Men, er vel ikkje umulig å få den om ein spelar Ground War..

Lenke til kommentar

Behind Enemy Lines? Når kan man gjøre denne, og er det en challenge i barracksen? Jeg finner den ikke :-(

 

EDIT: Fant litt om denne på nettet, det er en skjult achievement og du må fjerne alle dine killstreak rewards, altså trykke trekant for PS3 users og Y på xbox er det vel? Denne skjulte challengen gir en 8-bits figur og en tittel som er ganske fet!

Endret av kreppsen
Lenke til kommentar

Den 8-bits-figuren skal faktisk forestille Captain Price :)

 

Forøvrig, for de hardbarka, her er en liste over alle emblems/titles og hvilken challenge som hører til:

Liste over titles/embles

 

Kan jo legge til at "How The?" (skyt en eksplosiv gjennom en vegg og drep en fiende som står i nærheten) blir sjukt enkelt med SitRep... Spilte Domination på Invasion, står i ene butikken med dør mot B-flagget, så plutselig dukker det opp en rød blinkende C4-flekk på en vegg, jeg skyter på den *BOM* "You killed ..." "Challenge unlocked: How the?"

 

Fun and games.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

How the? Er ikke så vanskelig, tar bare tid, bare til å skyte de fleste clays eller c4 du ser så får du den til slutt.

 

Poenget med How The? er at du er nødt til å skyte claymoren eller C4en gjennom en vegg. Teksten er ordrett:

"Kill an enemy using bullet penetration to shoot explosive device through the wall"

 

"Skyt alle clays og C4 du *ser*" vil jo da ikke hjelpe ;)

Lenke til kommentar

How the? Er ikke så vanskelig, tar bare tid, bare til å skyte de fleste clays eller c4 du ser så får du den til slutt.

 

Poenget med How The? er at du er nødt til å skyte claymoren eller C4en gjennom en vegg. Teksten er ordrett:

"Kill an enemy using bullet penetration to shoot explosive device through the wall"

 

"Skyt alle clays og C4 du *ser*" vil jo da ikke hjelpe ;)

 

Så lenge du skyter på de igjennom en vegg eller kasse, jo.. Og med siterep ser du de igjennom vegger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...