Gå til innhold

Vanskeligste Emblem / Title å få?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Silence: Challenge: "Did You See That?" - Kill someone with a Throwing Knife while flashed or stunned.

 

En som gjorde det på meg, har hatt lyst på tittelen siden..

 

Hehe den er ganske grei å skaffe om du går inn for det.

Mekk en stealth klasse (Ninja pro er kjekt), finn deg en camper som du kommer bak uten at han merker det, så mens du har siktet midt på han kaster du ut en flash, med en gang den går av så kaster du kniven

 

Har prøvd dette flere ganger med både flash og stun uten å få den. Er du sikker på at jeg kan bruke min egen flash? Må jeg ikke være flashet av hans flsah/stun?

Lenke til kommentar
Jeg får heller ikke til å få den ved å bruke min egen flash/stun osv. Har prøvd flere ganger.

 

Vanskeligste for min del ser ut til å være 5 healthregens uten å dø. Det er faktisk ganske vanskelig å få til å komme seg ned på "near death" uten å faktisk ikek dø av nestemann fem ganger på rad.

 

Hmm, da må det ha vært en tilfeldighet av dimensjoner når jeg fikk den, jeg kasta min egen flash og kasta kniven etterpå, må ha blitt truffet av en fi sin flash i samma øyeblikk da om det ikke funker.

 

Har nettopp gått prestige 2 nå så skal prøve igjen når jeg kommer dit at den er "unlocka" :)

Endret av Dimas
Lenke til kommentar
Selv har jeg hørt at STD Tittelen er shitvanskelig å få tak i (knife en som bruker den tittelen), selv om jeg har den.

Den blir jo bare lettere og lettere etterhvert som tiden går og fler og fler får den.

 

Selv er jeg usikker på hvilke titler og emblemer jeg har da jeg kun bruker det norske flagget og Stopping Power emblemet, men jeg vet jeg har et par stykker jeg ikke har sett noen andre ha enda. Kan se om jeg husker å dukke innom en gang til etter neste spilesesjon.

Lenke til kommentar

Etter å ha fullført challengen "Death from above" (vinnende killcam med AC130) bruker jeg alltid emblemet man får av det:

Emblem-ac130-angelflare.jpg

Den var i grunn litt vrien. Jeg jobbet med det i et par timer.

Bruker emblemet fordi det er så stilig! :dribble: "Flarene" som kommer ut av flyet ser ut som fuglevinger ...

 

Andre kule emblemer er jo:

Skull_black.jpg

For collateral damage.

Emblem-ghost.jpg

Drepe seks fiender med en stealth bomber.

Emblem-award-jets.jpg

Drepe ti stykker med EN killstreak-reward.

Emblem-chicken.jpg

Drepe deg selv og en annen med å koke en granat i hånda, og ikke kaste.

 

Disse er ikke de mest vriene, men de er noen jeg kunne tenke meg...

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar
Silence: Challenge: "Did You See That?" - Kill someone with a Throwing Knife while flashed or stunned.

 

En som gjorde det på meg, har hatt lyst på tittelen siden..

Kikket igjennom de challengene jeg hadde gjort. Jeg har visst klart den. :p

28Dec_Monday_4i5l5i.png

 

Er det noen plass man kan se hva Tittel\Emblem er for? Vil gjerne vite hvilket tittel eller emblem som hører til "Did you see that?". :p

 

Edit: Nvm fant denne: http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar
Omnicide - Kill entire team within 10 seconds

 

Det er vell den jeg er mest fornøyd med og få :p

Haha, den fikk jeg faktisk på FFA :p

 

Jeg og.

Fått den to ganger, på FFA og Domination.

 

All pro har jeg veldig lyst på, men er vanskelig å skaffe. Blir vel ganske tilfeldig når jeg får den.

Lenke til kommentar

Har lurt på historien bak dette emblemet mange ganger. Da tenker jeg ikke på hvordan man får det (Complete the "SMG Expert III" challenge - 50 headshots with a SMG), men hvis jeg ikke ser syner så er det et norsk flagg på denne hjelmen (godt mulig det skal forestille et annet flagg, uten at jeg ser hvilket).

 

Er det noen andre som "ser det samme", og eventuelt veit hvorfor det i såfall er akkurat et norsk flagg av alle ting?

 

Emblem-helmet-brit-ww2.jpg

Endret av bas
Lenke til kommentar
Har lurt på historien bak dette emblemet mange ganger. Da tenker jeg ikke på hvordan man får det (Complete the "SMG Expert III" challenge - 50 headshots with a SMG), men hvis jeg ikke ser syner så er det et norsk flagg på denne hjelmen (godt mulig det skal forestille et annet flagg, uten at jeg ser hvilket).

 

Er det noen andre som "ser det samme", og eventuelt veit hvorfor det i såfall er akkurat et norsk flagg av alle ting?

 

Emblem-helmet-brit-ww2.jpg

Det er nok dette flagger uten hakekors og jernkors.(tror jeg)....

post-124531-1262305689_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...