Gå til innhold

Vanskeligste Emblem / Title å få?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilke Emblems og Titles mener dere er de vanskeligste å få tak i?

Selv har jeg hørt at STD Tittelen er shitvanskelig å få tak i (knife en som bruker den tittelen), selv om jeg har den.

 

STD er bortimot den enkleste å få tak i. Kun passert av Infected. Trenger overhodet ingen skills.

Lenke til kommentar
Silence: Challenge: "Did You See That?" - Kill someone with a Throwing Knife while flashed or stunned.

 

En som gjorde det på meg, har hatt lyst på tittelen siden..

 

Hehe den er ganske grei å skaffe om du går inn for det.

Mekk en stealth klasse (Ninja pro er kjekt), finn deg en camper som du kommer bak uten at han merker det, så mens du har siktet midt på han kaster du ut en flash, med en gang den går av så kaster du kniven

 

Har også killcam med carepackage, og all pro fikk jeg med sniper, 1 skudd :)

 

Prøver å bruke STD / Infected om jeg skal ha en morrorunde med kniv for å spre de litt, lurer fælt på hvem som fikk disse først...

 

 

Ser for meg de gullemblem / tittlene med secondary weapons er ganske tidkrevende... Jeg har fryktelig lyst på det m9 merket :love:

Lenke til kommentar

Har 8bit-price som emblem. Ikke vanskelig å skaffe, men det er få som vet hvordan du skaffer den. Ser ingen andre som går rundt med den. Ellers har jeg tydeligvis fått All Pro en eller annen gang uten at jeg har lagt noe merke til det. Epic som krever at du tar 10 stykk med en killstreak reward alene, lett med choppergunner. Fikk trippelkill igår der to av de drepte sto bak veggen til personen jeg siktet på, uten at jeg visste at de stod der. Synd ikke slike ting har egen tittel/emblem :(

Lenke til kommentar
Tittelen og emblemet du får for skyte to fiender i hodet med en kule eller drepe en fiende med care package.

 

hva er nanet på de?

 

Navnet på den der du skyter to fiender i hodet med en kule er All Pro, av denne challengen får du en skateboard titel der det står All Pro og du får et headshot merke emblem.

 

Vet ikke navnet på den andre.

Endret av Wabakki
Lenke til kommentar

1000 headshots med samme våpen må være det vanskeligste å få. Dersom man prøver på hvilke som helst av alle de andre, vil man få de lenge før man har fått 1000 headshots med ett og samme våpen.

 

Eventuelt denne:

 

Challenge: "SitRep Pro: VI" - Destroy 750 enemy devices while using SitRep Pro

 

 

At disse er oppnåelige for alle og egentlig mer tidkrevende enn vanskelige er jeg enig i. Men det er ingen av titlene/emblemene som er så vanskelige at visse folk aldri vil greie dem. De er alle kun tidkrevende. 10 nukes er tidkrevende, men dersom man går inn for å greie det, vil man nå 10 nukes lenge før man når 1000 headshots med ett og samme våpen, eller 750 devices med sitrep pro.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar
Omnicide og How The? har jeg, samt Wargasm som du får ved å få alle tre killstreaks etter 20 sec.

 

All pro har jeg veldig lyst på.

 

Er det ikke en tittel du får etter å ha fått 10 nukes? Krever ihvertfall tid.

 

Wargasm er ikke så vanskelig hvis du er ikke er elendig til å få flere kills på rad.

Bruk f.eks predator missile, precision airstrike og harrier strike på 5,6 og 7 kill streak, og ikke send noen av dem før du har sikra deg en 7 kill streak. Da gjør det ingenting om du dør, for når du spawner igjen, kan du bare sende alle sammen i rask rekkefølge.

Og voila!

 

Jeg har Omnicide, Wargasm og All pro. Jeg fikk alle uten å tenke over det :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...