Gå til innhold

Dexter - Sesong 5 (USA) - Generell diskusjon (Spoiler i tråden!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste at denne sesongen bare kommer til å ha 10 episoder. Lurer på hvorfor de kutter den ytterligere ned.

 

Det ermange som har tatt feil av dette. Saken er at Julia Stiles kun skal være med i 10 av de 12 episodene. Hvorfor skulle de plutselig bytte etter fire sesonger fra 12 til 10 episoder?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dexter sin fanside på facebook:

 

"Production on season 5 has begun, and guess who we brought to join in on the fun? Jonny Lee Miller joins the season 5 cast of Dexter! Miller will play a mysterious man who is intricately involved in the storyline with Julia Stiles' character."

 

 

Da er de i gang med produksjonen hvertfall!! :D

Lenke til kommentar

Hvordan skal hun det? Så ganske død ut sitt eget bad av blod. Kommer hun tilbake vil det nok skje av flashbacks eller drømmer/fantasier. Og ikke minst er produksjonen i gang allerede, har de ikke ordnet kontrakt med henne nå, tviler jeg på at de gjør det i midten av sesongen.

Lenke til kommentar

Hun kommer da tilbake akkurat som du sa, i form av flashback/spøkelse. Jeg lurte bare på om det hadde blitt regnet som spoiler i denne tråden, for meg så hadde dette vært en spoiler som skulle i spoilertags. Hvis det foreskempel hadde blitt klart at Cody ikke skulle vært med i sesongen, så er det for meg en spoiler, selv om det ikke sier noe spesefikt om handlingen.

 

Jeg hater spoilere over alt, og er derfor überforsiktig med å unngå dem.:)

Endret av Teipball
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Tror den personen som holdt kameraet var en amatør, og i tillegg handikappet. Enhver idiot kan holde kameraet oppe, og se i den lille ruta vedsiden av kameraet for å se om du filmer det du skal. Hvem idiot er det som legger kameraet ned i fanget midt i filmingen flere ganger? :wallbash:

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Ja, det er da lett å stå å filme der når Comic-Con ber deg ikke filme slikt som trailere og sånt på Comic-Con. Folk har blitt kasta ut for det tidligere...

 

Ante ikke at det ikke var lov, jeg. Regna med det var lov til å filme når slike ting har blitt filmet før plenty av ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...