Gå til innhold

Dexter - Sesong 5 (USA) - Generell diskusjon (Spoiler i tråden!)


Anbefalte innlegg

Spent å se hva Dexter finner på i sesong 5 ja! En mulighet er at han tar til seg barna og lærer opp en av de til å bli som han, og slik viderefører kodeksen til Harry.

Det tror jeg ikke. Grunnen til at Harry gir han den "kodeksen" er jo rett og slett fordi han mangler empati og følelser.

 

Med mindre de barna ender opp som han, så tviler jeg på det. Det vil bli ramaskrik i statene da tror jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bakgrunnen for Harry sin kodeks er at den skal beskytte Dexter. Hvis en av ungene begynner å få en økende trang til å drepe, er det ikke unaturlig at Dexter vil gjøre det samme.

 

Muligheten er til stede for at babyen ender opp som han. Born in blood. Samtidig har Cody og Astor hatt en trøblete oppvekst med en voldelig narkoman til far.

 

Hva han gjør angående drapet på Rita har jeg ikke så mange tanker om, men at han er smart nok til å bortforklare det meste er det vel ingen tvil om.

Endret av hmol
Lenke til kommentar

Bakgrunnen for Harry sin kodeks er at den skal beskytte Dexter. Hvis en av ungene begynner å få en økende trang til å drepe, er det ikke unaturlig at Dexter vil gjøre det samme.

 

Muligheten er til stede for at babyen ender opp som han. Born in blood. Samtidig har Cody og Astor hatt en trøblete oppvekst med en voldelig narkoman til far.

 

Hva han gjør angående drapet på Rita har jeg ikke så mange tanker om, men at han er smart nok til å bortforklare det meste er det vel ingen tvil om.

 

Helt riktig det du sier der. Blir veldig spennende å se hva som skjer i sesong 5 når det er så mange utfall, og ting som kan skje etter hendelsen med babyen.

Lenke til kommentar

Ny skuespiller som blir med i sesong 5:

Julia Stiles:

 

"Julia will be playing a "mysterious" woman in a ten-episode arch who will make a connection with Dexter in the wake of him losing his wife"

Hvordan blir dette da tro? Blir trolig en ny kjæreste hvertfall? :p

Lenke til kommentar

Håper hun har noen skikkelige svin på skogen. Likesinnet ala Lila, bare ikke så klin gærn. Tror hun kan gjøre det bra.

 

Håper litt på det jeg også, bare ikke sånn pyro galning som Lila. :p Kan nesten ikke vente til september :( Men, er jo ikke akkurat noe man kan gjøre med at de skal ha premiere da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...