Gå til innhold

Dexter - Sesong 5 (USA) - Generell diskusjon (Spoiler i tråden!)


Anbefalte innlegg

Irriterer meg litt at Julia Benz (Rita) er aktuell i så mange serier nå for tiden, ødelegger hennes troverdighet i Dexter.

Det er vell ikke akuratt så mange roller for Rita atm. i dexter. Harry har vært kun flashbacks og i hode hans hele tiden så det går, men tviler på at Rita kommer til å være med så mye mer.

 

Utrolig nok såg jeg nettopp ferdig s4. Fælt det som skjedde på slutten! Blir dog en meeeget spennende neste sesong.

 

Bra at Dexter sine fan pages på face poster dette:

This season, Dexter goes from happily married husband to guilt-ridden single dad. How will it affect his ability to maintain an average-guy facade while satisfying his need to kill?

 

Røper en smule mye for folk som ikke har sett ferdig ^^

Endret av zlazor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irriterer meg litt at Julia Benz (Rita) er aktuell i så mange serier nå for tiden, ødelegger hennes troverdighet i Dexter.

Det er vell ikke akuratt så mange roller for Rita atm. i dexter. Harry har vært kun flashbacks og i hode hans hele tiden så det går, men tviler på at Rita kommer til å være med så mye mer.

 

Utrolig nok såg jeg nettopp ferdig s4. Fælt det som skjedde på slutten! Blir dog en meeeget spennende neste sesong.

 

Bra at Dexter sine fan pages på face poster dette:

This season, Dexter goes from happily married husband to guilt-ridden single dad. How will it affect his ability to maintain an average-guy facade while satisfying his need to kill?

 

Røper en smule mye for folk som ikke har sett ferdig ^^

 

 

Alt det som blir diskutert på Face. handler vel i hovedsak om de amerikanske sendingene? Så de som ikke har sett ferdig tar en viss risiko ved å "Like" Dexter-siden. De aller fleste som ser Dexter i europa og andre steder i verden laster vel ned episodene etter hvert som de blir sendt i USA. :p

 

 

Lenke til kommentar

Bestilte fra:

 

http://michaelccollectibles.weebly.com/

 

What started as a fan project, offering high-end replicas of the Blood Slide Trophy Box used by everyone's favorate serial killer, has turned into the ultimate of opportunities, thanks largely in part to a very special friend.

 

We are very proud to announce that our slide boxes have been chosen to be used as THE prop slide box for production of the Showtime Television Series ‘Dexter’ as of season 5.

 

This opportunity is a great honor for us and we are pleased to be able to offer our authentic Microscope Slide "Trophy Box" to fans worldwide.

We hope you enjoy it as much as we enjoy making them!

 

-Jimmy Cosentino

Project Director

 

Dette er altså de samme boksene som blir brukt i sesong 5. De som er interessert kan sjekke ut video fra produksjonen av boksene her:

 

 

:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

FAEN! Hvordan skal jeg da få tatt programmet opp på min pvr når den bare kan ta opp ting som går 1 time før? viser jo faen ingenting senere på dagen!!! PLEASE HELP MEEEEEE!

Noen andre som har en HD-PVR 102-CT dekoder fra Canal Digital og kan veilede meg litt?

Endret av wergz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...