Gå til innhold

Dexter - Sesong 5 (USA) - Generell diskusjon (Spoiler i tråden!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Store spoilers om man ikke har sett s4^^ Anyways, bedre å forsikre seg, jeg er rimelig overrasket over hvor kravstore visse folk er til spoilerwarnings, husker det var en lost eller prisonbreak tråd hvor det stod ***SPOILERS*** i emnetittelen og allikevel klaga og søyt folk over at en person ikke hadde brukt spoilertags inne i tråden :p

Lenke til kommentar

Store spoilers om man ikke har sett s4^^ Anyways, bedre å forsikre seg, jeg er rimelig overrasket over hvor kravstore visse folk er til spoilerwarnings, husker det var en lost eller prisonbreak tråd hvor det stod ***SPOILERS*** i emnetittelen og allikevel klaga og søyt folk over at en person ikke hadde brukt spoilertags inne i tråden :p

 

Er desverre forskjellige meninger om hva som er spoilere og hva som ikke er. Promoer og lignende er spoilere og skal diskuteres med spoilertags da selve episoden ikke er vist i USA.

Lenke til kommentar

Det var værre enn som så...

 

Det var en tråd som ble startet lenge før sesongen ble vist i usa(tror den het no ala spekulasjonstråd for sesong X av X), no ala denne tråden for dexter men merket tydelig ***SPOILERS*** eventuelt SPOILER-TRÅD, det framkom hvertfall tydelig at tråden var tilegnet egne teorier og nettopp innholdet i promoer og informasjon fra "Q&A"-sesjoner, det var en egen diskusjonstråd for samme sesong som het no ala "spoilerfri tråd" og allikevel presterte folk å whine i spoiler tråden...Jeg kan ikke skjønne hva i alle dager man leser slike tråder for om man er så ekstremt redd for spoilers, anyways, dette er ikke noe jeg gidder å diskutere utover det jeg allerede har gjort da jeg styrte unna den tråden back then nettopp for å slippe å diskutere den saken.

 

Jeg går forøvrig utifra at folk som ikke ønsker spoilers for neste sesong av dexter og befinner seg i denne tråden har vett nok til å ikke klikke på play-knappen til filmene jeg linket til som er tydelig merket "s5 promo".

 

Jeg kunne selvfølgelig gravd fram tråden jeg tenker på men tror jeg står over da jeg somsagt ikke er interresert i å diskutere saken videre, og det strengt tatt er et sidespor i denne tråden.

Endret av Dkdaffy
Lenke til kommentar

Er enig i det du sier. Er en tråd en spoilertråd så kan man jo komme med alt, da det er en tråd for spoilere. Men sånn som denne som er for USA sendingene så skal spoilere i spoilertags, noe etter hva jeg har fått med meg hittil har skjedd. Promoer er jo greit å poste, da man velger selv å trykke play på de. Gjelder bare for folk som har sett den å diskutere promoene i spoilertags. :)

Lenke til kommentar

Ingen kan være som Doakes, til det var han for unik. :wee:

 

Savner fortsatt den herlige kjemien mellom Doakes og Dexter, snakk om intensitet.

 

Du sier noe der. Likte sesong 2 godt fordi halvparten av sesongen var det en neger i et bur, akkurat sånn det skal være!

 

 

 

 

 

Neida, bare tøyser. :p

 

lalz

Lenke til kommentar

Nå er det faktisk under to måneder igjen til det hele starter! :D Har sett alle klippene fra Comi Con, og må si at det er utrolig fasinerende å se de snakke om sine egne karakterer. Er rart å se "Dexter" snakke om seg selv i tredjeperson. :p har sagt det før, og sier det igjen; Michael C. Hall er en god skuespiller som har tolket rollen som Deter helt fantastisk. Man hører jo at de selv også har blitt påvirket av serien, bla Deb. (Jennifer Carpenter), som sier at hun banner mye mer i virkeligheten etter at hun ble med i serien. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...