Gå til innhold

Dexter - Sesong 5 (USA) - Generell diskusjon (Spoiler i tråden!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en god ide å se alle de episodene etter hverandre, men jeg personlig tror ikke det er noen hardcore Dexter fans som klarer å holde seg. :p:D Hvert fall ikke meg.. :D

 

Det er 12 episoder, som blir 12 timer. Det er jo bare å ta en tissepause innimellom, og ha masse mat på lur. Pusse brillene, ta med masse mat, ta med varm te og varm kakao, litt brus, godteri, og legge seg tilbake i senga og slappe av med en 42'' full HD skjerm via HDMI kabel fra TV og bare nyte Dexter i all sin prakt. :)

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Neineinei, ikke det Romis. Jeg har sett en hel 24-sesong i strekk jeg, så, 24 timer. Jeg snakker ikke om den delen av greien, men heller det å vente TOLV uker mens man vet det er episode ute på nett hver uke. Tough times.

 

Ja, det er jo sant. Lurer egentlig på hvordan jeg skal klare det. :(

Lenke til kommentar

Neineinei, ikke det Romis. Jeg har sett en hel 24-sesong i strekk jeg, så, 24 timer. Jeg snakker ikke om den delen av greien, men heller det å vente TOLV uker mens man vet det er episode ute på nett hver uke. Tough times.

 

Ja, det er jo sant. Lurer egentlig på hvordan jeg skal klare det. :(

 

Det var det jeg mente også,at det kommer til å bli vanskelig å holde seg. :p Jeg har også uten problemer tidligere sett hele Dexter sesonger i løpet av en dag. Men, det å avstå fra å se en episode som ligger klar på nettet, er betydelig vanskeligere.

Lenke til kommentar

Husker at jeg surfet 4chan 1-2 dager før sesonavsluttningen av sesong 4. Selvfølgelig var det noen som lagde en spoiler i form av et bilde;

 

 

Dexter Finale: Rita Dies

 

 

Har lært av mine feil kan du si.

 

Ender nok opp med å se episodene som de kommer. Blir liksom et lite høydepunkt i uka for min del.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De har på en måte spilt på det at nå har han plutselig fått følelser, nå føler han skyld...nå føler han ditt og datt..

Nettopp ferdig å lese siste Dexter boka som omhandler kanibaler og jeg ser Jeff Lindsay jobber med akkurat det samme men...vi SER jo egentlig at han har følelser, det har han egentlig hatt en god stund så jeg er litt spent på kom de klarer å levere han så kald og frustrert som de gjerne vil han han framstilt eller om de samtidig tar litt samme veien som Lindsay har gjort i den siste boken.

Lenke til kommentar

Chris Vance skal også være med i sesong 5

Dexter-Hall-Vance_320.jpg

 

Prison Break‘s Chris Vance (Whistler!) has booked a multi-episode arc on the upcoming fifth season of Dexter, sources confirm to me exclusively.

 

The British thesp—who most recently headlined Fox’s short-lived shrink procedural Mental—will play Cole, a meticulous, physically fit, well-spoken personal aide to a famous businessman.

 

Vance, who is slated to appear in at least three episodes of Dexter, also recurred on the third season of Burn Notice as an antagonist to Jeffrey Donovan’s Michael.

 

Other Dexter season 5 guest stars include Julia Stiles, erstwhile RoboCop Peter Weller, and ex-Eli Stone attorney Johnny Lee Miller.

http://ausiellofiles.ew.com/2010/08/16/dexter-chris-vance/

 

 

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar

Neineinei, ikke det Romis. Jeg har sett en hel 24-sesong i strekk jeg, så, 24 timer. Jeg snakker ikke om den delen av greien, men heller det å vente TOLV uker mens man vet det er episode ute på nett hver uke. Tough times.

Det er ca. 17-18 timer på 1 sesong med 24. 24*43 minutter. Regner med du ikke så maraton med reklamer. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Neineinei, ikke det Romis. Jeg har sett en hel 24-sesong i strekk jeg, så, 24 timer. Jeg snakker ikke om den delen av greien, men heller det å vente TOLV uker mens man vet det er episode ute på nett hver uke. Tough times.

 

Ja, det er jo sant. Lurer egentlig på hvordan jeg skal klare det. :(

 

Tviler sterkt på at du klarer det Romis :)

 

Uansett gleder meg sjukt til Dexter sesong !!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...