Gå til innhold

De fleste VGS-elever kler seg harry.


Anbefalte innlegg

Back to topic:

 

Harry? Hvordan defineres harry? Min definisjon av harry generelt, vil være noe som ikke skal være flott og moteriktig, men behagelig, tåler en støyt, og ikke koster så mye.

 

En Volvo 240 som er malt med grønn bengalakk, teipa "evileyes" og 40 wonderbaum etc. er harry.

En person kledd i "XXX" Anlegg og Maskin-jakke, vernesko, og slitte bukser som ikke har som hensikt å være pene, er harry. Det er ikke nødvendigvis noe galt i det.

 

Man kan ikke i fullt alvor mene at en TIP-elev skal stille i dyre sko, Moods bukse og cardigan? Ærlig talt, da anbefaler jeg alle uenige og skru litt, og så prøve og få det rent etter 7-8 timer. Glemmesak.

 

En TIP-elev går kledd slik fordi de skal utføre et arbeid, det er også ofte tilfellet hos andre yrkesfaglige linjer. At allmenn moteløvene går så miserabelt kledd som de gjør, kan man jo lure på. Skal de først brenne noen tusenlapper på et antrekk, gjør de skikkelig.

 

Jeg derimot, er kjent med faktumet at jeg kan lite om mote. Jeg kjøper hovedsaklig klær av OK merker, selv om de ikke er siste nytt. Levis og Lee er favorittene på buksefronten, men J&J og Blend går også an, jeg er klar over at de hverken er moteriktige, eller har spesielt bra passform, men så lenge de er rene og ikke slitt går det bra. Jo, jeg er nok elektroelven deres(snarere var), ikke er det mote, og ikke er det like matchende.

 

Men det er ikke så nøye, det er normalt, rent og i bra stand. Er det da "harry"? Er det harry å ha en garderobe verd mindre enn 50.000? Nei, det syntes jeg ikke, jeg utstråler sikkert ikke klasse og mote, men jeg er heller ikke harry.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal være helt ærlig: Har en tendens til å kle meg "harry" (går forsåvidt ikke på VGS, men Uni.), men tror jeg bare har gått med joggebukse 1-2 ganger.

 

Skal også sies at garderoben kunne trengt noen nye plagg...men kler meg aldri etter hva andre folk ville syntest så fint ut, det blir bare for dumt etter min mening. Har vell egentlig heller ingen venner som er interessert og engasjert i mote, så det blir fort litt "care" når man ikke tenker over det. :)

 

Lett å definere hva som er harry, men hva er egentlig OK da? :p

Lenke til kommentar
Men det er ikke så nøye, det er normalt, rent og i bra stand. Er det da "harry"? Er det harry å ha en garderobe verd mindre enn 50.000? Nei, det syntes jeg ikke, jeg utstråler sikkert ikke klasse og mote, men jeg er heller ikke harry.

J&J og Blend er for et godt eksempel på harry klesmerke. Det koster mer enn H&M, og sistnevnte er langt i fra harry! Så nei, fjortiser som trur at dyre klær gjør antrekkene mindre harry tar feil. Ed Hardy er minst like dyrt som J.Lindeberg for eksempel.

Lenke til kommentar
J&J og Blend er for et godt eksempel på harry klesmerke. Det koster mer enn H&M, og sistnevnte er langt i fra harry! Så nei, fjortiser som trur at dyre klær gjør antrekkene mindre harry tar feil. Ed Hardy er minst like dyrt som J.Lindeberg for eksempel.

 

jeg trodde nå virkeli hvor harry du er går på HVORDAN du går kledd og ikke HVOR du har kjøpt det.

jeg driter langt i hvor jeg kjøper klea mine sålenge det er en ok pris og det ser bra ut.

Lenke til kommentar
J&J og Blend er for et godt eksempel på harry klesmerke. Det koster mer enn H&M, og sistnevnte er langt i fra harry! Så nei, fjortiser som trur at dyre klær gjør antrekkene mindre harry tar feil. Ed Hardy er minst like dyrt som J.Lindeberg for eksempel.

 

jeg trodde nå virkeli hvor harry du er går på HVORDAN du går kledd og ikke HVOR du har kjøpt det.

jeg driter langt i hvor jeg kjøper klea mine sålenge det er en ok pris og det ser bra ut.

Herregud, skaff deg fashionsens før du siterer meg! J&J og Blend fører kun harry plagg, skjønner? Om ikke, please, gjør deg selv en tjeneste og skaff deg et abonnement på et motemagasin, for jeg må ta en titt på et, før jeg blir mer kvalm.

Lenke til kommentar
J&J og Blend er for et godt eksempel på harry klesmerke. Det koster mer enn H&M, og sistnevnte er langt i fra harry! Så nei, fjortiser som trur at dyre klær gjør antrekkene mindre harry tar feil. Ed Hardy er minst like dyrt som J.Lindeberg for eksempel.

 

jeg trodde nå virkeli hvor harry du er går på HVORDAN du går kledd og ikke HVOR du har kjøpt det.

jeg driter langt i hvor jeg kjøper klea mine sålenge det er en ok pris og det ser bra ut.

Herregud, skaff deg fashionsens før du siterer meg! J&J og Blend fører kun harry plagg, skjønner? Om ikke, please, gjør deg selv en tjeneste og skaff deg et abonnement på et motemagasin, for jeg må ta en titt på et, før jeg blir mer kvalm.

 

også så sinna a gitt:p damn. har ingen behov for å skaffe meg noe som helst for for moteblader. og ja, jeg siterte deg, men det var fordi det var du som skrev det denne gangen. hadde sagt akkurat det samme om det var noen andre som skrev det så ingen grunn å gjøre ting personlig.

Endret av FluFFy-
Lenke til kommentar
J&J og Blend er for et godt eksempel på harry klesmerke. Det koster mer enn H&M, og sistnevnte er langt i fra harry! Så nei, fjortiser som trur at dyre klær gjør antrekkene mindre harry tar feil. Ed Hardy er minst like dyrt som J.Lindeberg for eksempel.

 

jeg trodde nå virkeli hvor harry du er går på HVORDAN du går kledd og ikke HVOR du har kjøpt det.

jeg driter langt i hvor jeg kjøper klea mine sålenge det er en ok pris og det ser bra ut.

Herregud, skaff deg fashionsens før du siterer meg! J&J og Blend fører kun harry plagg, skjønner? Om ikke, please, gjør deg selv en tjeneste og skaff deg et abonnement på et motemagasin, for jeg må ta en titt på et, før jeg blir mer kvalm.

 

også så sinna a gitt:p damn. har ingen behøver for å skaffe meg noe som helst for for moteblader. og ja, jeg siterte deg, men det var fordi det var du som skrev det denne gangen. hadde sagt akkurat det samme om det var noen andre som skrev det så ingen grunn å gjøre ting personlig.

 

 

så for deg betyr det mest HVOR klærne er kjøpt, og ikke hvordan de ser ut?? hmmm meget fasinerende, da lurer jeg virkelig på hvor harry du går kledd! =)

Lenke til kommentar

De øveste er fra H&M tror jeg. :p Men, selv om H&M har noen harry plagg, så betyr det ikke at alle plaggene deres er det. Egentlig relativt få. Derimot har J&J og Blend en del harry plagg, men kan ha noe brukbart. Men jeg velger H&M fremfor J&J/Blend anyday.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar
kaff deg fashionsens før du siterer meg! J&J og Blend fører kun harry plagg, skjønner? Om ikke, please, gjør deg selv en tjeneste og skaff deg et abonnement på et motemagasin, for jeg må ta en titt på et, før jeg blir mer kvalm.

 

Man skal lete lenge etter noe som ikke har bootcut, overdreven vask eller et eller annet "kult" design med; "Campus of LA" et eller annet.

 

her har du en oppgave siden du er en sånn moteekspert. her er 2 bukser jeg har og en som likner veldig. fortell meg hvilke som er harry og hvorfor så skal jeg fortelle deg etterpå hvor de er kjøpt

post-206720-1263159582_thumb.jpg

post-206720-1263159589_thumb.jpg

post-206720-1263159599_thumb.jpg

 

Spiller ingen rolle for de nr 1 og 3 er forferdelige. Nr 2 er ok under tvil.

Lenke til kommentar

godt å høre at ikke alle her er like ille som "bebeluv". veit jeg gikk noe barnslig til verks. men lever etter "dont get angry. get even!" når han går til personangrep fordi han ikke liker hvordan jeg siterer meg så jah. men gleder meg til å se hva han svarer. om han i det heletatt tør

Lenke til kommentar

 

Husker Buffalo var et populært merke :

 

 

 

 

 

 

hehehe , det er vel ingen som går med slike nå til dags ?? :hmm:

 

Jeg må le. Hadde disse selv. Hehe... gode minner.

 

Folk må forøvrig få kle seg som de vil for meg. Motepresset har blitt umenneskelig for de unge om noen skiller seg ut er dette egentlig bare positivt. Harry er således ganske subjektivt og ofte individuell synsing.

 

Ikke alle har 5000,- kr å blåse av på ei bukse.

 

e: leif

Endret av R083r7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...