Gå til innhold

De fleste VGS-elever kler seg harry.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
My bad, lenge siden jeg har vært på forumet nå :) Skal innrømme at jeg liker stilen din. Og at jeg fikk mye bedre selvtillitt da noen av de få kvinnene i tråden hadde postet sine antrekk. Huff og huff. :)

 

 

 

 

Får vel legge ut noen bilder selv når jeg får tid :)

Vell, takk :)

 

Og ja, du får legge ut noen bilder i bildetråden du også! De fleste her er vell kanskje "snille" innerst inne =)

Lenke til kommentar

SLars1: Takk for eit godt og interessant bidrag til diskusjonen... :roll:

Tenkte jeg skulle bryte inn bare for å se om "stilen" min er så harry som folk sier.

Vanlig dongeribukse med hettegenser/jakke og voks i håret. Med unntak av voks i håret er det det de aller fleste bruker på studiespesialisering på skolen vår.

Smite me!

Hettegenser er instant harry i desse kretser, sorry.

Lenke til kommentar
My bad, lenge siden jeg har vært på forumet nå :) Skal innrømme at jeg liker stilen din. Og at jeg fikk mye bedre selvtillitt da noen av de få kvinnene i tråden hadde postet sine antrekk. Huff og huff. :)

 

 

 

 

Får vel legge ut noen bilder selv når jeg får tid :)

Vell, takk :)

 

Og ja, du får legge ut noen bilder i bildetråden du også! De fleste her er vell kanskje "snille" innerst inne =)

 

 

Jeg er som oftest ganske sikker på hva jeg tar på meg, takler kritikk om det måtte komme :)

 

Da har jeg faktisk også lagt inn bilde, ikke av ypperste kvalitet, eller antrekk vel å merke... men det får da gå siden jeg sitter her og kommenterer dere så blir det jo bare rett om jeg legger inn et bilde selv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...