Gå til innhold

De fleste VGS-elever kler seg harry.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor i all verden går du på skole?

Her er det iallefall tvert om, yrkesfag er stort sett shabby karer med piercing i øyebrynet, joggis, svære DC-sko og veivesen-jakke... Forøvrig enig i mye rart ang. klesstil på VGS, meg f.eks...

 

For slimme bukser er ikke bra for ballene, har blitt meg fortalt. Og for det andre så mener jeg at slim som i pølseskinn er fail.

Skedsmo Kommune. Yrkesfag klarer å bruke high tops og andre frekke sko, mens allmenn kjører Timberland boots, Good Year Adidas, DCShoe, og andre skatemerker.

 

Når du snakker om ballene, så må jeg faktisk si at etter jeg har gått med slimme jeans, at det faktisk har blitt litt mer ubehagelig der.

Lenke til kommentar

Yrkesfag her i Arendal er som Espennt sier, mye piercing i øye, joggebukser eller slike treningsbukser med knapper langs hele siden, noen skatesko men mest av de forferdelige Art(?)-skoene. Mye Marin Alpin og Napapiri-gensere.

La meg illustrere med et bilde på Facebook, der en har kledd seg med noen andres sko. Noe gammelt bilde, men ser det stadig vekk.

n1023447334_30082813_4491.jpg

 

Gikk forbi et par slike på vei til skolen i dag, jeg kjente den fantastiske blandingen av røyk og en halv flaske med sommerlig Lacoste-parfyme fra lang avstand.

Lenke til kommentar
Nå skal jeg ikke skjære alle over en kam her, men 98% av VGS elever går med harry greier!

 

Stor forskjell på yrkeslinjer og studiekompetanse linjer.

Like harry for det. Går 3.året påbygg. Faktisk så har yrkeslinjene bedre smak.

 

 

Hvor i all verden går du på skole?

Her er det iallefall tvert om, yrkesfag er stort sett shabby karer med piercing i øyebrynet, joggis, svære DC-sko og veivesen-jakke... Forøvrig enig i mye rart ang. klesstil på VGS, meg f.eks...

 

For slimme bukser er ikke bra for ballene, har blitt meg fortalt. Og for det andre så mener jeg at slim som i pølseskinn er fail.

Haha, går vi på samme skole eller? På min skole herjes det med den fæle piercingen i øyenbrynet, "pigghår" med blonde tupper til de som faktisk gidder å gjøre noe med det, vegvesen jakke evt. kjeledress, j&j steinvaska bukse (den de alltid selger, som er like stygg sesong etter sesong) og DC sko, evt. verne-kloger og den alltid så passende lukten av olje, 70cl lacoste parfyme og kjip rullings.

Lenke til kommentar
Nå skal jeg ikke skjære alle over en kam her, men 98% av VGS elever går med harry greier!

 

Stor forskjell på yrkeslinjer og studiekompetanse linjer.

Kan bekrefte det hvertfall! maks 1/10 på yrkeslinjer bruker noe annet enn hettegenser fra jobben(gjerne med sponsorer som maxbo o.l.)/Jack&Jones hettegenser og helt normale lyseblå jeans med joggesko. Ikke at studiespesialisering er VELDIG mye bedre, men hvertfall en viss forskjell.

 

Dette gjelder skolen jeg går på, ikke alle generelt.

 

Endret av SLars1
Lenke til kommentar
Yrkesfag her i Arendal er som Espennt sier, mye piercing i øye, joggebukser eller slike treningsbukser med knapper langs hele siden, noen skatesko men mest av de forferdelige Art(?)-skoene. Mye Marin Alpin og Napapiri-gensere.

La meg illustrere med et bilde på Facebook, der en har kledd seg med noen andres sko. Noe gammelt bilde, men ser det stadig vekk.

n1023447334_30082813_4491.jpg

 

Gikk forbi et par slike på vei til skolen i dag, jeg kjente den fantastiske blandingen av røyk og en halv flaske med sommerlig Lacoste-parfyme fra lang avstand.

Er du sikker på at det er sko han har på beina? ser mer ut som et butt redskap med klyper av noe slag :hmm:

Lenke til kommentar
On-topic, jeg går på skole på landet da, og klesstilen er generelt elendig. Yrkesfag er verst her, men studiespess er ikke særlig pent det heller. Mye Lacostesko og f.eks. cardigans er omtrent homostemplet av store deler ^^ Mange handler ikke klærne selv.

 

Hadde jeg gått med mine klær på yrkeslinje hadde jeg blitt banka opp fordi jeg hadde vært for homsete. Svart bukse, hvit lang tynn genser og ankelsokker er overkill av gayness på enkelte yrkeslinjer.

 

Haha. Noen som husker disse?

Shoes13.jpg

 

ouch, tenk å tråkke over med de.

Endret av Sno
Lenke til kommentar
On-topic, jeg går på skole på landet da, og klesstilen er generelt elendig. Yrkesfag er verst her, men studiespess er ikke særlig pent det heller. Mye Lacostesko og f.eks. cardigans er omtrent homostemplet av store deler ^^ Mange handler ikke klærne selv.

 

Hadde jeg gått med mine klær på yrkeslinje hadde jeg blitt banka opp fordi jeg hadde vært for homsete. Svart bukse, hvit lang tynn genser og ankelsokker er overkill av gayness på enkelte yrkeslinjer.

 

 

Går yrkesfaglig, og jeg hadde ikke blitt dengt om jeg hadde gått med dine klær. Har dog blitt "mobbet" for skjerfet jeg fikk av dama. Sølvgrått skjerf, som en i klassen mente var "gay" og "homo".

Lenke til kommentar
On-topic, jeg går på skole på landet da, og klesstilen er generelt elendig. Yrkesfag er verst her, men studiespess er ikke særlig pent det heller. Mye Lacostesko og f.eks. cardigans er omtrent homostemplet av store deler ^^ Mange handler ikke klærne selv.

 

Hadde jeg gått med mine klær på yrkeslinje hadde jeg blitt banka opp fordi jeg hadde vært for homsete. Svart bukse, hvit lang tynn genser og ankelsokker er overkill av gayness på enkelte yrkeslinjer.

 

Haha. Noen som husker disse?

Shoes13.jpg

 

ouch, tenk å tråkke over med de.

 

Det florerte med ankelbrudd og forstuelser husker jeg for rundt 9 - 10 år siden :p Hvertfall jentene på min skole. Slike sko var forøvrig også populære rundt slutten av 90 tallet og inn i år 2000, i forskjellige fasonger. Husker Buffalo var et populært merke :

 

 

 

 

 

 

hehehe , det er vel ingen som går med slike nå til dags ?? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...