Gå til innhold

Kamptråd - Wolfsburg vs Manchester United

Latias

Uniteds beste...  

51 stemmer

1. 1. Hvem var Uniteds beste?

• PIG
      1
    • Fletcher
      0
    • Carrick
      0
    • Evra
      6
    • Park
      0
    • Nani
      0
    • Scholes
      12
    • Gibson
      1
    • Anderson
      7
    • Welbeck
      0
    • Owen
      17
    • Obertan (innbytter)
      7
    • Valencia (innbytter)
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Kunne godt tenkt meg å se prislappen på dagens lag!

Hva faen Fjørtoft:" Bør Michael Jackson til Sør Afrika"?

Skrevet

Jaja, det var jo en vel fortjent seier :D

At vi vinner borte med det forsvaret vi klarer å stable på beina nå om dagen er bare imponerende.

Skrevet

Herlig kamp. Effektiviteten er på plass. Fantastisk at Owen fikk hat-trick. :D

Jeg er god jo:

Se opp for:

Edin Dzeko

c0c22850a9.jpg

Har blitt linket til nettopp United den siste uken, og har nok lyst til å vise hva han er god for. Sammen med Grafite og Misimovic danner disse tre en dødelig angrepskombinasjon, og de kan fort finne på å gjøre store ting mot et United-forsvar som kun har en rutinert forsvarsspiller tilgjennelig. Dzeko ga Uniteds beste forsvar problemer på Old Trafford tidligere i høst, og alt tyder på at han gjør det samme mot de uerfarne United-spillerne på hjemmebane.

Se opp for:

Gabriel Obertan

obertan.jpg

Hurtig og driblesterk ving, som liker å kombinere med sin franske kollega Evra. Sett tegn til flotte innlegg, så kan fort bli en offensiv trussel.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Meget bra gjetta med Dzeko, Latias.

Skrevet

Så første målet igjen. Fy faen så herlig spilt av Scholesy sammen med Owen der før herlige ballen til Scholesy ut til Nani. Vi var gode og effektive i dag. Herlig av gutta i dag. :)

Skrevet

Hvis jeg hadde gjort den store tabben å trykket på den linken, hadde jeg måtte kastet TV`en min, det er surt å kaste en 37" som er feilfri :roll:

God natt, Good game Lads :D

Hvorfor da?

Jeg har vel Verdens største HAT over SøpleDYNGA LooserPool. derfor. naff said

Skrevet

Hvis jeg hadde gjort den store tabben å trykket på den linken, hadde jeg måtte kastet TV`en min, det er surt å kaste en 37" som er feilfri :roll:

God natt, Good game Lads :D

Hvorfor det? Står da ingenting om Nani der? :dontgetit:

:!: Funny man... Funny man

Skrevet

Bare litt OT her:

Mål Real Madrid: Ronaldo. Ballen spilles gjennom mot Ronaldo. Diarra løper opp Ronaldo, men av en eller annen merkelig grunn kommer Mandanda utenfor 16-meteren. Marseille-keeperen tar ballen, men den går rett tilbake til Ronaldo, som setter ballen i det tomme buret fra 16-meterstreken.

Hvilken Diarra er det som løper opp Ronaldo? er det Diawara de mener? ble litt forvirra av den greia der:P

Skrevet

"Yeah, of course. I've scored a few hattricks in my time." Owen høres nesten litt nedlatande ut i intervjuet etter kampen. Skikkelig kjekt å sjå at han er tilbake på scoringslista, og kjekt med hans føre hattrick for United.

Fekk dessverre ikkje sett første omgangen, men det er litt sprøtt å sjå eit lag som vinner 1-3 på bortebane i Europa, med en forsvarsspelar på bana. To spissar, der ingen av dei er førstevalget, og vi har 2/3 keeper i mål, litt ettersom korleis ein ser på det. Sinnsjukt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...