Gå til innhold

Den store Halo: Reach - tråden

Gjest Slettet+32asd4f

52 stemmer

1. 1. Hvilke(n) utgave(r) skal du ha?

• Standard
      34
    • Limited Edition
      9
    • Legendary Edition
      9
    • Xbox 360 250GB: Halo Reach Bundle
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Kult å se det boblende engasjementet blant gamerne der ute!

Vil opplyse om at vi har masse spill på lager i alle våre butikker, samt nettbutikken. Alle som har forhåndsbestillt spillet på nett, skal ha fått det i posten i dag eller i går.

God fornøyelse!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f
Skrevet

Eller på lørdag :D Bra jobbet, Elkjøp!

Har sendt resten av mine spillkompiser til Elkjøp i dag ;)

Kjipt at jeg kun rekker et par timer spilling hver kveld denne uken pga skole og jobb.

Skrevet

Var nettopp innom Elkjøp sartor i Bergen å kjøpte meg en kopi, 349 kroner er gitt vekk. De hadde vel 10 i hylla , og det var to andre som jeg såg som hadde spillet i hånden bak meg kassen . Endte opp med å kjøpe meg en mat mixer i samme slengen

Skrevet (endret)

Spillet ligger i postkassa i trondheim. Har også vært å kjøpt en kopi for lillebroren min som jeg sitter å spiller nå ettersom jeg er hjemme for å besøke familie. Digg å sitte på faderns 52" og surround og spille :p

Edit:

Multiplayer og singleplayer har fått en svær overhaling til det bedre. Noe uvant til å begynne med. Hvis det noe jeg ikke liker ette å ha spillt en stund så er det hvordan de har løst customization når det kommer til spartan rustningen. Istedenfor å skrifte ut f.eks hele armen når man skal endre på f.eks "right shoulder" så får man nå bare en slags teit clip on utenpå selve armen. Ser bare teit ut. I tillegg ser det nesten ut som om de ikke klarte å lage like fet design på de forskjellige typene rustning. Savner det slicke og minimale designet på Mjolnir MK VI.

Endret av -Zeitgeist-
Skrevet

Heisann

Kult å se det boblende engasjementet blant gamerne der ute!

Vil opplyse om at vi har masse spill på lager i alle våre butikker, samt nettbutikken. Alle som har forhåndsbestillt spillet på nett, skal ha fått det i posten i dag eller i går.

God fornøyelse!

Jeg har ikke fått min :ermm: jeg var dog litt sent ute med å bestille..

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Skrevet

da var spillet i boksen. fy faen det er gøy, kommer til å vare noen år dette.

hvor kan man kjøpe halo 1 til PC nyttt, for å få halo 1 flairn ved siden av navnet?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Skrevet

kødder du? nå i dag eller på nett?

uansett dere som har bestilt fra elkjøp på nett, har de levert tidsnok denne gangen?

Skrevet

ingen problem, de har jo prisgarantien sin fortsatt.

Men likevel skikkelig ondt gjort mot kunder som ikke har peiling da.

Ja, det burde gå glatt det. De hadde kun spillet bak kassen, så det var ingen prisplakater heller. Ikke rart man går i fellen da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...