Gå til innhold

Den store Halo: Reach - tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

52 stemmer

  1. 1. Hvilke(n) utgave(r) skal du ha?

    • Standard
      34
    • Limited Edition
      9
    • Legendary Edition
      9
    • Xbox 360 250GB: Halo Reach Bundle
      7


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

hva er ping? er host migration når skjermen blir svart? det skjer bare noen få ganger med meg. har aldri opplevd å ha flere eller mindre kills når spillet er ferdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva er ping? er host migration når skjermen blir svart? det skjer bare noen få ganger med meg. har aldri opplevd å ha flere eller mindre kills når spillet er ferdig.

 

Latency da, ping = latency.

 

Host migration eller tilsvarende skit er når skjermen enten blir svart eller at scoreboardet vises. Dette skjer minimum 1 gang per kamp i Halo Reach for tiden. Jeg spiller mest BTB. Vet ikke hvordan det er ellers.

 

Flere kills når spillet er ferdig skjer nesten alltid. Ble nettopp ferdig med en match hvor jeg og 3 andre hadde 15 og 16 kills. Etterpå sto det 17, 19, 21 og 20. på oss. Killsene etter en match blir laaangt over 75 om man legger de sammen. I don' get it. :)

Lenke til kommentar

Over til noe annet: Noen som vet hvorfor killsene man får på scoreboarden ikke stemmer overens med killsene man har når gamet er ferdig? Enkelte ganger har jeg opptil 5 flere kills etter gamet er ferdig enn jeg egentlig hadde. F.eks jeg ser at jeg hadde 18 kills i en BTB når gamet slutter så sjekker jeg medaljer og slikt etter gamet og der står det jeg har 23 kills. Wtf? :)

Suicide gir deg -1 på scoreboardet ditt under matchen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...