Gå til innhold

Den store Halo: Reach - tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

52 stemmer

  1. 1. Hvilke(n) utgave(r) skal du ha?

    • Standard
      34
    • Limited Edition
      9
    • Legendary Edition
      9
    • Xbox 360 250GB: Halo Reach Bundle
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Installed: Initial Load Screen to the appearance of Microsoft Game Studios Logo: 10.3 seconds.

Not Installed: Initial Load Screen to the appearance of Microsoft Game Studios Logo: 12.0 seconds.

 

Installed: Opening Mission: 8.1 seconds.

Not Installed: Opening Mission: 21.4 seconds.

 

Installed: Firefight: 21.6 seconds.

Not Installed: Firefight: 45.1 seconds.

 

Installed: Custom Game Load: 9.7 seconds.

Not Installed: Custom Game Load: 28.7 seconds.

 

Installing the game certainly seems to be a worthwhile case.

Lenke til kommentar

Satt i går og rotet litt inne på Bungie.net der fant jeg en bane jeg bare måtte lege ut her: http://www.bungie.net/Stats/Reach/FileSearch.aspx?fc=4&tags=Western&date=7&page=0&mode=list med denne game typen: http://www.bungie.net/Stats/Reach/FileDetails.aspx?fid=261221 Den er sykt gåy vis du har mange venner. Anbefales. Han som har laget den er norsk. ;) Pratet med han i går og han sa at det bare var en prototype, så vist dere vil spille den send han en melding vis det er noe han kan forandre på. ;)

Ha en fin Reach opplevelse. ;)

Lenke til kommentar

Spilte i 7 timer i går, og omtrent 6 idag

HERREGUD FOR ETT FANTASTISK SPILL!

Hitscan er haugevis bedre en slik det var i Halo 3. Hatet på Halo 3 og jeg spillte på US Host, og BR Skuddene mine ikke registrerte skikkelig. Dette har jeg enda ikke merket i Reach.

 

Desverre er det enklere. Ikke noe som heter timing shots/leading shots lengre. Blir nok Halo3 som er det ultimate konkurransespillet i serien fortsatt.

Lenke til kommentar

Må si meg uenig her. Syntes fortsatt Halo:CE Er det beste kompetitive Halo spillet, etterfulgt av Halo 2. Før MLG Slipper gametypes, er det vanskelig å se hvordan Reach gjør seg som konkurransespil, men jeg tror fortsatt det blir vanskelig og slå Halo:CE. Har mange gode minner fra CE Lan.

 

Men jeg er faktisk enig i att det er litt for enkelt. Enten så har jeg plutselig blitt dritgod, eller så har de fleste på Live blitt elendige. Tror det har noe med at movement speed er lavere enn den var i H3. Håper MLG Fikser på dette, med høyere speed og slikt.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg synes om campaignen. Jeg har bare spilt de første 3 missionene og de siste 2 siden jeg har kompiser som nerder for mye, men det jeg har sett har ikke imponert så alt for mye.

 

Forge er helt villt, multiplayer er fettbra og har ikke engang fått testet firefight ennå, men synes ikke campaign er i samme sjanger som Halo 1, 2 og 3.

 

I Halo 1 hadde man de enorme utendørsbanene, de trange klaustrofobiske innedørsbanene og tonnevis med action. Flere steder var det 10-talls forskjellige måter å løse en mission på.

 

Halo 2 så var ikke selve campaign like bra synes jeg, men her var det ingen boundries så man kunne bruke hundrevis av timer på å hoppe/klatre opp på fjell, ut av baner osv.

 

Halo 3 var mer begrenset, men her hadde man mange virkelige episke missions hvor man kunne kjøre tanks, fly, warthog etc. avhengig av hva man følte for akkurat da.

 

I Reach så er det bare en måte å angripe de banene jeg har spilt på. Enten MÅ man fly, eller så MÅ man gå til fots. På mange baner har jeg skutt ned banshees for å prøve å kapre de, men dette gikk ikke. Så har jeg hoppet på wraiths for å kapre de, men det gikk ikke. Så har jeg brukt jetpack for å fly opp på et fjell, men da ble jeg drept av en death timer.

 

HATER at spillutviklere skal drive å begrense alt så jævlig mye. I Reach kan jeg ikke engang skru av musikken og bare ha lydeffektene dersom jeg vil. Dette er jo helt sykt synes jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Solgte min 360 for noen uker siden...kom hjem fra jobben for par dager siden og så Halo Reach content på youtube og stortsett over alt på nettet. F**N! :p hadde jeg vist Reach kom til å bli så bra, hadde jeg nok ikke solgt. Så, egentlig passet det bra...for kona kjøpte en ny 360 Slim 250GB med Halo Reach Special Edition til meg :) Sikkert en bakanke, men den får jeg ta siden :p

 

Uansett, min Gamertag er Jeracan om noen vil adde. Skal på multiplayer så fort blir ferdig med singelplayer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...