Gå til innhold

Den store Halo: Reach - tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

52 stemmer

  1. 1. Hvilke(n) utgave(r) skal du ha?

    • Standard
      34
    • Limited Edition
      9
    • Legendary Edition
      9
    • Xbox 360 250GB: Halo Reach Bundle
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Coop Campaign lagger helt fitte hos oss og leser det samme på nett fra andre.

 

Hva faen har Bungie gjort?

 

Vi er 4 som spiller og bare hos hosten går det bra. Hos resten av oss er det helt uspillbart. Og det er HELT umulig å bestemme hvem som skal være host. Jeg hoster party, jeg starter game og likevel blir kompisen min host og han har MYE dårligere linje enn meg. Sykt piss.

Lenke til kommentar

599 er helt syk pris for et spill

 

ikke rart folk laster ned sier jeg bare :p

 

Er det virkelig det?

 

Jeg har spilt ca. 3000 games Halo 3. Hvis vi sier at hvert game varte i snitt 12 minutter, gir det 600 timer spilling. Dvs. ca. 1 krone hver time det :)

 

Jeg kan fortsatt spille 3000 games, da er det plutselig 50 øre pr. game!

 

Spill er nok det billigste du kan handle der ute på markedet. Film er den dyreste underholdningen. 100 kr for en 2 timers film er sykt.

Lenke til kommentar

Det er evig laggy å spille campaign coop, ja. Prøvde med to fra Storbritannia tidligere i dag, det var spillbart, men hadde sikkert 200-300ms i ping.

 

Sikkert enklere å koble konsollene sammen hvis man spiller i samme hus, trenger så vidt jeg husker bare en vanlig Ethernet-kabel for å gjøre det.

 

Joa, men 2 av oss sitter i andre hus også. :) Det som var problemet. Vi har hatt trøbbel med å få åpen nat i f.eks Modern Warfare før når 2 xboxer spiller fra samme hus på xbox live, men ingenting som har vært så laggy og uspillbart som Halo Reach campaign.

 

@Spill&Dill, vet ikke om Coagulation er remade, med i ForgeWorld er i alle fall mapet til Coagulation så det vel bare å avgrense det og sette inn basene, bilene og våpnene så har man Coagulation.

Lenke til kommentar

Flere som har problemer med at Xboxen crasher av dette spillet?

Etter at jeg har startet spillet kommer det bare "beeep" så blir skjermen svart.

Har ikke hatt lignende problemer tidligere, og jeg får brukt Xboxen igjen etter en reboot.

 

:cry:

 

Edit:

Jess da... Startet å legge Reach over på discen, så satt jeg meg på PCen.

Etter kanskje 3-4 min hører jeg en høy lyd fra Xboxen og hele skjermen er grå, jeg går bort å kikker på Xboxen og ser den lyser rødt!

 

Var vell kanskje på tide, har hatt den siden release så

 

Edit2: Nå funker den igjen.. wtf?

Endret av World Of Warcraft
Lenke til kommentar

Hei!

 

Er det egentlig noen særlig forskjell fra Halo 3? Eller er det litt sånn FIFA 2010 v FIFA 2011?

 

Jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe det, men jeg gidder ikke hvis det så å si er identisk til Halo 3.

 

 

Det er ikke identisk i det hele tatt, sett bortifra at det er et Halo spill selvsagt. Helt klart verdt pengene.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Er det egentlig noen særlig forskjell fra Halo 3? Eller er det litt sånn FIFA 2010 v FIFA 2011?

 

Jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe det, men jeg gidder ikke hvis det så å si er identisk til Halo 3.

 

Multiplayer er ganske likt som i Halo 3, det er en del nyheter i form av våpen og utstyr (f.eks. jetpack) og andre småting.

Forge har blitt videreutviklet.

Ny kampanje (selvsagt)

Ny coop-modus med støtte for opptil fire spillere: Firefight (var også med i Halo 3: ODST hvis du prøvde det, dette er en forbedret utgave) Minner om Horde i Gears of War 2.

Endret av Totenkopf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...