Gå til innhold

Den store Halo: Reach - tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

52 stemmer

  1. 1. Hvilke(n) utgave(r) skal du ha?

    • Standard
      34
    • Limited Edition
      9
    • Legendary Edition
      9
    • Xbox 360 250GB: Halo Reach Bundle
      7


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL

Spillet er morsomt, men elendige playlists irriterer mer enn det burde. Får så og si lyst til å sette hele spillet på hylla hver gang jeg må spille rally eller infection og lignende. Skjer det ikke noe i løpet av noen dager, er det nok der spillet ender opp.

Endret av Slettet-NIoHlfL
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som med Halo 3 så er det noe som blir forandret fremover. Det som dog viste seg i Halo 3 var at folk ville ha mer av nettopp det du vil ha mindre av. Men da kan du vel spille noe annet? Arena f.eks er helt strippet for alt av "diverse" gamemodes. Men tilbake til poenget mitt: Etterhvert som Bungie sanker inn data om hva folk liker å spille vil de opprette egne playlists for disse modusene.

Lenke til kommentar

Spillet er morsomt, men elendige playlists irriterer mer enn det burde. Får så og si lyst til å sette hele spillet på hylla hver gang jeg må spille rally eller infection og lignende. Skjer det ikke noe i løpet av noen dager, er det nok der spillet ender opp.

Hvilke spillelister har rally? Har spilt en god del men aldri sett noe til det

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Som med Halo 3 så er det noe som blir forandret fremover. Det som dog viste seg i Halo 3 var at folk ville ha mer av nettopp det du vil ha mindre av. Men da kan du vel spille noe annet? Arena f.eks er helt strippet for alt av "diverse" gamemodes. Men tilbake til poenget mitt: Etterhvert som Bungie sanker inn data om hva folk liker å spille vil de opprette egne playlists for disse modusene.

Bungie har så mye erfaring med multiplayer-spilling at dette burde de klare å få til skikkelig allerede fra release. Free for All, som jeg spiller mest av, har for eksempel bare en eneste playlist, jeg hadde faktisk forventet mer av Bungie. Det er helt greit at folk liker racing, men jeg spiller Halo(og shooters generelt) for å skyte alt som beveger seg rundt meg, og jeg liker ikke å bli tvunget til å gjøre noe annet. Arena har for øvrig ikke noe FFA-playlist.

Lenke til kommentar

Eg synes playlist er eg ganske gøye eg, hvertfall på Team slayer. Team sniper og Team swat ftw og vanlig slayer eg og dig.

 

Uansett legger dei sikkert til Action sack og legger alle dei fucka game modsa som infection osv i den.

 

kan og si at eg og savner Free for all i arena, viss det var det du meinte.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Spillet er morsomt, men elendige playlists irriterer mer enn det burde. Får så og si lyst til å sette hele spillet på hylla hver gang jeg må spille rally eller infection og lignende. Skjer det ikke noe i løpet av noen dager, er det nok der spillet ender opp.

Hvilke spillelister har rally? Har spilt en god del men aldri sett noe til det

Er rally i Rumble pit.

 

Er forresten første gangen siden tirsdag jeg har skrudd på pcen. Ble endelig ferdig med solo campaign på Legendary idag. Fantastisk spill.

Lenke til kommentar

FAENnnnnnnn. Var hos en kompis i går hvor vi kjørte system link med 2 xboxer og vi var 8 stykker som spilte. Halvveis gjennom økten finner en av mine venner ut at det er nok lurere om xboxen ligger flatt. Så han tilter xboxen mens discen står og spinner, og sure enough, så er den unreadable etterpå. :(

Lenke til kommentar

Desverre er det enklere. Ikke noe som heter timing shots/leading shots lengre. Blir nok Halo3 som er det ultimate konkurransespillet i serien fortsatt.

Er så uendelig mye bedre nå, da de gjør hit-detection på klientsiden, og at skudd treffer 'instantly'. Slipper å kompensere for lag.

Man må da time shots i Reach. Siden våpnene har rekyl ('skuddsirkelen' blir større) må man jo ha riktig rytme i forhold til avstand. Den som har best sikte og klarer å ha raskest rytme i forhold til avstand vil jo vinne i en 1vs1.

Lenke til kommentar

Hvordan klarte du det da

 

Sikkert av å quitte games? Jeg har ikke blitt bannet ennå, men jeg quitter dersom det lagger, bare bittelitt, eller jeg får en mode/map jeg ikke gidder spille, i.e SWAT.

 

Jeg føler tiden min er verdifull nok til at jeg kan unne meg å faktisk spille når jeg synes det er artig, noe bungie tydligvis ikke helt har fattet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Ban-systemet til Bungie er noe av det mest idiotiske jeg har sett i et multiplayer-spill noe sinne. Hovedideen bak systemet, å stoppe teamkillers og quiters er en edel sak å kjempe for, men verden er ikke så svart-hvit som Bungie gjør det til med banninga si. Dette er en av flere små ting som trekker ned en så ellers ypperlig multiplayer-opplevelse. Jeg har for øvrig, som jeg proklamerte tidligere, lagt spillet på hylla, dvs jeg skal prøve å fullføre singleplayer først. Halo uten Master Chief og Cortana er langt fra like spennede for min del.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Liker dette spillet utrolig godt. Fullførte Singleplayeren først på Heroic, så tok jeg normal. Skal ta Singleplayer på normal igjen for å ranke opp litt, deretter blir det nok litt rumble pit på meg ja :D

 

bare lurte, spiller faktiskt alene jeg, så er det noen som gidder å spille? Hadde vært kjempe morsomt.

 

Add: Idolize Jenna.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest er det at Bungie nekter å sette inn nye spillere i kamper når de forsvinner, er så ufattelig dårlig å måtte spille 3v4 og lignende, spesielt i objectives. Greit nok at det ikke er vits å putte inn en ny spiller mot slutten av et game, men når det mangler en allerede i lobbyen før gamet og vi likevel ikke får fler så blir jeg irritert.

 

Det idiotiske kick systemet til bungie hjelper selvfølgelig noe jævlig på dette.. når folk velger å boote i hytt og pine selv om det innebærer at laget som regel taper, bruk hjernen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...