Gå til innhold

Den store Halo: Reach - tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

52 stemmer

  1. 1. Hvilke(n) utgave(r) skal du ha?

    • Standard
      34
    • Limited Edition
      9
    • Legendary Edition
      9
    • Xbox 360 250GB: Halo Reach Bundle
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Ja, det gjorde jeg, gitt. Har ikke spilt med Elites ennå.

Men lagt til nå :)

 

Det går mest i Sprint og Jetpack her. Jeg trives i høyden!

Lenke til kommentar

Armor lock og sprint går det mest i til meg. Sprint i alle game modes utenom slayer og armor lock i slayer. Veldig tøft å reflektere raketter og granater med armor lock. :)

 

Evade synes jeg kanskje er best, men den virker nesten overpowered. Nå er den jo bare tilgjengelig i game moden hvor alle har evade så man får ikke sammenlignet den med noe, men synes den regenererer så fort at man kan evade konstant samt bruke den for å komme seg fort frem. Virker også som eliter løper generelt raskere enn spartans.

 

Ting jeg har merket meg hittil i betaen som jeg skal gi feedback på:

 

Bugs:

- Announceren roper "Close call" konsekvent etter at jeg har dødd i en nærkamp. :)

- Announceren roper "Territory lost" når vi tar territorier i 3-plot.

 

Ting jeg mener bør endres:

- Pustinga når man sprinter er cheesy. Kan like gjerne ikke være noen ekstra lydeffekt. Er ganske tydlig at man sprinter uansett.

- Mulighet til å slå av motion blur

- Granatkasteren virker litt ubrukelig

 

Ting som bare må komme, men som sikkert ikke gjør det:

- At det ikke er join in progress er kriminelt

- At spillet tross i at man er i et fullt party må "Find a match" er også kriminelt

 

Ikke spesielt mye å pirke på, men har ikke fått spilt så mye ennå heller. Som sagt så er det matchmakinga som fortsatt er den største ugjerningen i Halo. Trist at de ikke har gjort noe med den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syntest DMRen er digg. Trikset er bare å skyte litt høyere på panna for å få headshot.

Hva er arena rankingen deres?

Hadde 1601 i går, men i dag ble den bare 1564 elns. Var alt for ofte noen på laget mitt quitta. Da blir alt mye vanskeligere.

 

Liker ikke armor lock. Syntest det er alt for OP Att man kan bare poppe in og ut av den sånn som man vil i (nesten) Det uendelige. Håper dette blir fiksa før launch.

Lenke til kommentar

Jeg har en feedback tråd på bungie forumet hvor jeg legger til ting ettersom jeg legger merke til det i spillet. En ting jeg har lagt merke til med Armor lock er at folk kan gå inn i armor lock så stiller du deg bak, klar til å slå de i ryggen, men de rekker å gå ut av armor lock, snu seg og drepe deg med ett eneste slag før du rekker å slå tross i at du har fullt skjold og liv og det er du som venter på de. Dette har skjedd 4 ganger med meg og 3 var av samme fyr i samme runde så han visste tydligvis hvordan han gjorde det / exploitet det.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

hvordan kan man se hvor mange som spiller betaen? ikke at jeg tror det er noen mangel på folk, jeg lruer bare på hvor mange som er på.

Lenke til kommentar

Jeg har en feedback tråd på bungie forumet hvor jeg legger til ting ettersom jeg legger merke til det i spillet. En ting jeg har lagt merke til med Armor lock er at folk kan gå inn i armor lock så stiller du deg bak, klar til å slå de i ryggen, men de rekker å gå ut av armor lock, snu seg og drepe deg med ett eneste slag før du rekker å slå tross i at du har fullt skjold og liv og det er du som venter på de. Dette har skjedd 4 ganger med meg og 3 var av samme fyr i samme runde så han visste tydligvis hvordan han gjorde det / exploitet det.

 

Heh, dette var ikke en exploit. Bare jeg som er nabb. :)

 

Det er visst en EMP effekt når man kommer ut av Armor Lock så dersom man står og venter på lur bak noen i Armor Lock så mister man skjoldet pga EMP effekten. Hvorfor de rekker å slå meg før jeg rekker å slå de håper jeg bare var lagg eller tilsvarende.

Lenke til kommentar

Denne kunne ikke vært sannere enn den er på Halo beta feedback forumet:

arguing3qa.jpg

 

Er det noe jeg hater med Halo så er det fanbasen. :)

 

Jeg husker jeg slet med det samme da jeg prøvde å gi konstruktiv kritikk på Halo 3 betaen og det er minst like ille nå. Jeg får sende feedbacken min som brevpost ved betaslutt eller ta turen over og overlevere den personlig.

 

Dette er et spill jeg skal spille i tusenvis av timer og det er greit å passe på at det blir gjort rett fra starten av. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For min del tror jeg at når Reach kommer ut, vil "Pro Games" bli en egen modus. Jeg kan ikke fatte at disse perksene skal være med i hver game modus. Jeg liker dem i utgangspunktet ikke. Synes det er for enkel tilgang, og randomheten blir for stor.

 

For all del, kjempemoro å jukke folk bakfra med Stalker eller sprinte fra noen, men synes ikke det holder når det kommer til det jeg liker å spille -> hardcore.

 

Ellers har jeg etter ca 100 games blitt rimelig vant til DMR og Needle Rifle, og den sitter som smurt.

 

Brettene er ikke noe å si på. Knallbrett både Powerhouse og Sword Base. Invasion var også tøft, men håper på flere modes der.

 

Grafikken er nydelig også, men det driter jeg egentlig i. Spillbarheten er det viktigste.

 

Edit: Skriveleifer

Endret av nybb
Lenke til kommentar

100% enig i det du skriver, nybb.

 

Det er forsåvidt artig å armor locke for å unngå en granat eller reflektere en rakett eller sprinte og melee noen, men disse tingene er ekstremt frustrerende når fienden bruker de og de er ekstremt frustrerende når de ikke funker slik du forventer når du bruker de.

 

Jeg regner egentlig med at de inkluderer en del game modes uten armor abilities og loadouts, men liker ikke at "Slayer classic" inkluderer både sprint og loadouts. Hvorfor det? Skjønner ikke Bungie at vi ikke vil ha dette i "classic"? Jeg er litt skeptisk, men regner med at Bungie ordner opp. :)

 

Har spilt ca. 100 games nå og føler jeg har beta testet nok. Jeg har ikke lyst til å bli lei av de 3 brettene i betaen og føler det er for mange bugs, glitches og balanseproblemer i betaen til at spillet unngår å bli frustrerende.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...