Gå til innhold

Den store Halo: Reach - tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

52 stemmer

  1. 1. Hvilke(n) utgave(r) skal du ha?

    • Standard
      34
    • Limited Edition
      9
    • Legendary Edition
      9
    • Xbox 360 250GB: Halo Reach Bundle
      7


Anbefalte innlegg

8/10 - Gamer.no

Det er et punktum fra Bungie, et takk og farvel for et nesten ti år langt samarbeid med Microsoft på en serie som har definert konsollskyteren.

 

4/5 - GiantBomb.com

Reach's expanded multiplayer component offers a huge amount of variety that will keep Halo fans going for a good, long time.

 

5/6 - Spillmagasinet.no

Dette er kanskje det beste spillet siden «Halo 2», men det som virkelig var unikt med originalen er det naturligvis umulig å gjenskape.

 

A+ - 1up.com

I can say that while I admire and respect every previous Halo title, Reach is the Halo that I absolutely love.

 

9/10 - Eurogamer.net

Reach is an encore, a victory lap, a crowd-pleasing last hurrah for a series that most definitely won't end here, but will just as definitely never be the same again.

 

10/10 - IGN UK

It's a parting gift from Bungie that should keep players entertained through to the next generation

 

9,5/10 - IGN US

Even if you've grown tired of the Halo formula through the years, I'd still recommend this game to you.

 

5/6 - Dagbladet.no

Glimrende flerspiller med nok nyheter og innhold til å tåle noen millioner timer fra «Halo»-fansen.

 

10/10 - Gamereactor.no

Glimrende flerspiller med nok nyheter og innhold til å tåle noen millioner timer fra «Halo»-fansen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk min limited edition fra Spaceworld i går, overraskende bra service fra dem!

 

Har nå fått testa en del multiplayer og spilt gjennom campaignen.

Campaignen var bra laget og underholdende, men er litt skuffet over historien. Multiplayeren er bedre enn noen gang og Firefight har blitt mye bedre og kan enderlig spilles med fremmede over xbox-live.

Endret av Norbit
Lenke til kommentar

et kjapt spørsmål.

jeg spilte halo 3 i ca 1 time, før jeg ga dette karakteren 2av6.

 

vil halo reach være noe for meg da?

 

en demo vil jo aldri komme så det er litt vanskelig å bedømme slike spill utifra screenshots og videoer.

 

Halo 3 virket som et spill beregnet på barn/ungdom kanskje?

 

Har ikke spilt 3'ern, bare 1'ern og Reach.

 

De er nesten helt like. Kanskje andre folk og steder, men helt like fiender og våpen (iallefall de fleste). Er helt OK spill, men ikke kjempesuper gøy.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare stikke innom Elkjøp i løpet av morgen dagen og kjøpe spillet til rimllige 350,- å slippe alt stress? Alt det extra stæsj som er med i di andre utgavene er jo bare gromt akuratt når man pakker det opp å så blir det bare gjemt vekk etter en liten stund!

Endret av mX mann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Noen som har kjøpt fra Elkjøp og fått det ennå?

 

Jeg bestilte fra elkjøp og jeg tror jeg fikk den i dag. Dvs. jeg fikk en hentelapp i posten også tenkte jeg umiddelbart at det måtte være en stor pakke full med regninger eller noe annet kjipt så jeg gadd ikke hente den. Først etter en lur på sofaen med uthvilt hode begynte jeg å tenke på at det kunne være halo reach, og da var det alt for sent til å gå på posten. Fail :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Altfor mye fokus på campaign spør du meg. Det er multiplayer som er det store med Halo!

 

Enig, for min del vil single player være en 7-10 timers opplevelse. Utifra tidligere versjoner spiller jeg ca 5 000 - 10 000 online matcher før jeg kaster det. Tør ikke tenke på hvor mange timer det blir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...