Gå til innhold

Tatt i fotoboks i mors bil. Hvordan komme seg unna bot?


vonLime

Anbefalte innlegg

Nå saboterer jeg strengt tatt min egen tråd, men du er faenmeg helt på jordet. Om jeg sier at jeg hater jøder og vil drepe alle sammen, betyr allikvel ikke det at jeg skapte Holocaust.

 

Dårligste allegori EVER. Haha!

 

Underholdende tråd.

Takk. Jeg liker å sette ting litt på spissen :)

 

Men støtter moren din dette, von Lime? Isåfall kan det jo ordne seg :)

Det er fortsatt uvisst. Den som lever, får se!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skjeer med at noen begynner å skrive uten å lese tråden.

vonlime mener at han fikk bot og trillet en bakke litt for fort å ble tatt av en fotoboks, men han fortjener ikke. siden han vonlime har lært seg det fra før, men at dette har skjedde plutselig og ikke med vilje.

 

lykke til VonLime, det er ikke bare deg som er på denne sitasjonen, det er mange andre fler som sliter med det, og kanskje angrer for at det har betalt boten.

Lenke til kommentar
skjeer med at noen begynner å skrive uten å lese tråden.

vonlime mener at han fikk bot og trillet en bakke litt for fort å ble tatt av en fotoboks, men han fortjener ikke. siden han vonlime har lært seg det fra før, men at dette har skjedde plutselig og ikke med vilje.

 

lykke til VonLime, det er ikke bare deg som er på denne sitasjonen, det er mange andre fler som sliter med det, og kanskje angrer for at det har betalt boten.

På botens størrelse ser man med en gang at TS ikke snakker sant, se min tidligere post. Likevel er ikke fartsoverskridelsen skikkelig avskrekkende men når TS starter tråden med en åpenbar løgn skjønner jeg det at det drar ut og blir useriøst og mye OT.

Lenke til kommentar

Hahahahahahaha. Der bæsja du skikkelig i skuffen! Les førstepost igjen. Har jeg sagt noe om hvor mye fotoboksboten var på?

 

EDIT: Og du er helt på jordet med prisene du produserer for fartsovertredelse. Sier ikke presis fart mtp indentifiseringsprinsipper. Jeg er anonym, og skal sørenmeg forbli det. Men du tar allikevel feil.

Endret av vonLime
Lenke til kommentar
Hahahahahahaha. Der bæsja du skikkelig i skuffen! Les førstepost igjen. Har jeg sagt noe om hvor mye fotoboksboten var på?

Ok, ser at jeg tok feil og at det var den andre boten som var over 3000 kr.

 

"bæsja på leggen" HAHAHA, så fjortiss, hvor gammel er du egentlig?

 

Edit:

Hvis du ble tatt i 80 viste nok nåla nærmere 90.... la meg gjette, du ble tatt i 81 km/t og bota ble 2600 kr.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar
"bæsja på leggen" HAHAHA, så fjortiss, hvor gammel er du egentlig?

Edit:

Hvis du ble tatt i 80 viste nok nåla nærmere 90.... la meg gjette, du ble tatt i 81 km/t og bota ble 2600 kr.

Sa ikke bæsja på leggen. Sa bæsja i skuffen. Og personangrep vil jeg ha meg frabedt.

 

Om du virkelig vil vite det, så er jeg 43 år, og bosatt på Vestby.

 

Og du nærmer det ang. bota. Way to go little man.

 

Og BTW,

harmankardon_gps810_1000_6.jpg Hva nåla viser har jo ikke noe å si. GPS is tha shit.

 

 

Jeg kjører jo mye bedre nå, og jeg føler at det blir for dumt å betale oppunder 3000 kroner for en liten glipp om jeg kan unngå det.

 

:whistle:

På botens størrelse ser man med en gang at TS ikke snakker sant, se min tidligere post. Likevel er ikke fartsoverskridelsen skikkelig avskrekkende men når TS starter tråden med en åpenbar løgn skjønner jeg det at det drar ut og blir useriøst og mye OT.

 

EDIT: Skrivefeil

Endret av vonLime
Lenke til kommentar

Er faktisk litt intressert i svaret selv. Kan ikke de med meningene sine dra til troll.no og så kan de som faktisk har greie på det her svare?

Er vel samma om han angrer, om det er andre gangen osv. osv.??

Spm. er om det finns noen smutthull? evt om det vil slå tilbake på han/moren, om moren nekter å si hvem det er.

Lenke til kommentar
Er faktisk litt intressert i svaret selv. Kan ikke de med meningene sine dra til troll.no og så kan de som faktisk har greie på det her svare?

Er vel samma om han angrer, om det er andre gangen osv. osv.??

Spm. er om det finns noen smutthull? evt om det vil slå tilbake på han/moren, om moren nekter å si hvem det er.

Jeg er ihvertfall ikke i tvil om at man kan nekte.

 

De personene som fikk besøk av politiet i nyheten som ble linket til har spekulert i dette men har jo sluppet unna hver eneste gang på grunn av dette til de fikk besøk av onkel politi personlig.

 

Hadde man ikke sluppet unna hadde det jo ikke vært nødvendig med politi på døra for da hadde de blitt tatt og straffeforfulgt fra dag 1.

 

Men i saken som politi kom på døra har de fremdeles en svak sak men kanskje en større sjanse for tilståelse.

Lenke til kommentar

Hehe. I teorien burde jeg nok slippe unna om min mor går med på dealen, men det ser mørkt ut.

 

Har vært gøy å diskutere med dere. Dessverre tror jeg nok at jeg hopper til køys snart. Har en lang dag på jobb i morgen! Til dere som har skrevet i tråden, så bør dere tenke litt på at dere er veldig kritiske til andre enn dere selv.

 

Er forresten ikke 43 år. Er nok bittelitt yngre enn det ;) I'm just playin' with 'cha.

Lenke til kommentar

Bot er penger til staten, og når du skylder staten penger er den din verste fiende.

Så pass at det tilnærmest er bedre å skylde penger til en mafia boss.

 

- Og selvsagt ønsker du ikke å betale boten, ingen ønsker å få eller betale en bot.

Men om du har drete på draget, så får du bare betale boten slik som alle andre må.

 

- Fint at du er bedre sjofør nå.

Men det du gorde før og etter hendelsen som ga deg boten er rivende likegyldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...