Gå til innhold

Håndball-VM for kvinner!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norge suger og jeg har tapt 200 spenn på deres udugelighet.

 

Fy faen så elendige vi er. Feil og Thorir klarer faen ikke bytte ut spillerne som har vært rett og sett elendig. Dette er en taktisk fiasko og det er en skam å se på.

 

Som jeg sa om Spania i stad bare det er værre med Norge: De er bare en stor teknisk feil.

Lenke til kommentar

Ser jo nå at vi er altfor bortskjemte. Folk tar helt av når vi ryker i semien og må spille om 3. plassen. Vi kan ikke vinne hver eneste gang. Helt sikker på at vi vinner mange mesterskap så lenge Thorir er sjefen.

 

Når det er sagt, så savner jeg en skikkelig lederskikkelse som Gro Hammerseng, som tar tak når vi ligger nede og fortsetter å kjempe for laget. Hadde vi hatt en skikkelig ryggrad som Katja og Gro i laget hadde vi vunnet i år.

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er norge blitt mye dårligere etter vi fikk han islendingen til trener..? Følger ikke veldig med på håndball så har ikke fått med meg alle detaljer, men føler bare vi var nesten uslålige i fjor men har blitt mye dårligere nå..

Generasjonsskifte i forhold til når vi var på topp. Islendingen har vært trener sammen med Marit i flere år, så han er ikke "ny".

Lenke til kommentar
Ser jo nå at vi er altfor bortskjemte. Folk tar helt av når vi ryker i semien og må spille om 3. plassen. Vi kan ikke vinne hver eneste gang. Helt sikker på at vi vinner mange mesterskap så lenge Thorir er sjefen.

 

Når det er sagt, så savner jeg en skikkelig lederskikkelse som Gro Hammerseng, som tar tak når vi ligger nede og fortsetter å kjempe for laget. Hadde vi hatt en skikkelig ryggrad som Katja og Gro i laget hadde vi vunnet i år.

Det er greit å tape når man spiller bra. Men laget spilte jo drittdårlig i 45 minutter. Da er det ikke rart det kommer kritikk.

Lenke til kommentar
Se litt på hvem som spiller i dette VMet, kontra OL, er noen nye folk ja.

 

Som sakt følger jeg ikke veldig mye med på håndball, så kan ikke se litt på hvem som spilte VM kontra OL nei!

Men som det blir sakt i innlegget før er det ikke det samme å tape når man er gode å tape når man spiller helt elendig..

Lenke til kommentar
Ser jo nå at vi er altfor bortskjemte. Folk tar helt av når vi ryker i semien og må spille om 3. plassen. Vi kan ikke vinne hver eneste gang. Helt sikker på at vi vinner mange mesterskap så lenge Thorir er sjefen.

 

Når det er sagt, så savner jeg en skikkelig lederskikkelse som Gro Hammerseng, som tar tak når vi ligger nede og fortsetter å kjempe for laget. Hadde vi hatt en skikkelig ryggrad som Katja og Gro i laget hadde vi vunnet i år.

Det er greit å tape når man spiller bra. Men laget spilte jo drittdårlig i 45 minutter. Da er det ikke rart det kommer kritikk.

Ja det er jo klart, men når folk begynner å snakke om skandale og lignende går det litt langt.

 

Greit med bronse da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...