Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, ser heller han enn Arshavin på banen nå for tida, og jeg tror egentlig Wenger tenker i samme baner. Helst skulle jeg ha sett Ox på, men jeg forstår til en viss grad hvorfor han ikke får spilt akkurat nå. Dessuten trenger nok RvP hvile, og da vil Henry være vårt beste alternativ som midtspiss. Selv om jeg aller helst hadde sett at vi henta noen andre, feks Reus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, ser heller han enn Arshavin på banen nå for tida, og jeg tror egentlig Wenger tenker i samme baner. Helst skulle jeg ha sett Ox på, men jeg forstår til en viss grad hvorfor han ikke får spilt akkurat nå. Dessuten trenger nok RvP hvile, og da vil Henry være vårt beste alternativ som midtspiss. Selv om jeg aller helst hadde sett at vi henta noen andre, feks Reus.

 

Aye, Henry blir backup ettersom gervinho og chamack blir borte en god stund. Han får nok noen innhopp, men spille på bekostning av fulltidssppillere tror jeg ikke. Reus har etter ryktene allerede gãtt med på å dra til bayern til sommeren

Lenke til kommentar

@thegoonblog:

And I leave you with this bombshell. Had a conversation today and apparently #afc are right in for Podolski, very keen. Right, i;m ofski.

 

The Goon Blog har levert mye rart. Husker i sommer og våres så mente han at Hazard var så godt som klar for Arsenal.

 

Ellers tror jeg på at Arsenal er veldig interessert, men vedder på at Köln vil ha rundt £16-20M. Derfor byr vi £10M, men får et nei og øker budet med et par millioner før vi gir opp og Wenger mener at Arshavin og Park er mer enn gode nok til å dekke for Gervinho og Chamakh når vi har Henry også.

Lenke til kommentar

Frimpong på lån til Wolves? The fuck?

 

Le Coq er milevis bedre.

 

Helt greit. Han trenger spilletid noe han ikke får så mye av hos arsenal

 

Benbjo said it.

 

PS: @Benbjo

Arsenal look to Germany and £10m bid for Cologne star Podolski

 

Vet det er Daily Mail, men det er jo så forbanna typisk Wenger å legge inn et skikkelig skambud.

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

Le Coq er milevis bedre.

Hvis du sier så.. :) Jeg syns bare det var litt rart å sende han bort nå. Men nå er vel midtbanen den posisjonen vi har best dekning.

 

Vi har Diaby på vei tilbake vet. Han er jo som regel aldri skadet! :p

 

Men neida. Tror det skal gå helt greit. Bedre at Frimpong kommer seg på lån og ved en eventuell krise blir hentet tilbake. Med Arteta, Song, Wilshere, Ramsey, Coquelin, Rosicky, Benayoun og eventuelt Diaby så burde vi har forholdsvis grei dekning :p

Lenke til kommentar

@TransferNewsCen

Arsenal are believed to be preparing a £10 million transfer bid for Lukas Podolski, amid reports the FC Cologne striker has fallen out with the club's director of sport, Volker Finke.

 

Per Mertesacker thinks fellow German international Podolski would be perfect for the Gunners. "He scores a lot of goals, he's a good striker with a very good left foot," he said.

 

"His left foot is unbelievable and I'm a fan of his. This year, he has scored a lot of goals. He is powerful as well he's a great player."

Vet ikke hvor pålitelig kilden er. De pleier som regel å samle opp rykter fra tabloidaviser som Daily Mirror osv. Virker uansett om om vi i det minste er interesserte.

Lenke til kommentar

Roter jeg eller avskrev ikke wenger at vi var interesserte i podolski? Skal vel uansett tahva han sier med en klype salt, men han pleier å snakke sant når det gjelder hvem vi ikke er interesserte i. Tror uansett ikke det er realistisk at vi henter en slik profilert spiller før til sommeren. Vi har jo Henry i 2mnd nå. Henter vi noenblir det vel en back

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...