Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var jo dette han var livredd for da han dro fra Bayern til Köln også. Han hadde flere samtaler med landslagstrener Joachim Löw som forsikret han at han ikke ville miste plassen sin på det tyske landslaget om han dro til Köln. Jeg forstår godt hvis Podolski heller vil være i Köln og være garantert spill i EM, enn å dra til Arsenal og være en back-up til RvP og ikke være garantert spill i EM. Dog håper jeg at vi punger ut og skaffer oss han fortere enn svint.

Lenke til kommentar

Dagens rykter: Dortmund skal ha sikret seg Marco Reus for €17.5m. Overgangen gjennomføres ved sesongslutt. De har også kommer til enighet med Mario Götze om at han skal bli hos dem neste sesong. Lukas Podolski skal derimot ha utsatt kontraktsforhandlingene med Köln. Wenger følger visstnok situasjonen nøye.

 

Edit: Virker som om alle parter involvert har bekreftet Reus-overgangen. Triste nyheter, men jeg tror egentlig ikke at Wenger er interessert i å forsterke angrepet vårt. Håper jeg tar feil.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Trist å se at andre tar grep mens vi sitter på sidelinjen og venter. Heldigvis ikke et PL-lag iallfall.

 

Er ufattelig kjipt ja. Særlig når vår klubb er den i Europa som tjener mest og bruker minst. Og er blant de klubbene i verden mest størst potensiale.

 

Er bare et spørsmål om tid før Chelsea, Manchester City/United og muligens Liverpool gjør et par kjøp. Sistnevnte ender vel opp med å bruke £20M+ på Darren Bent (lol).

Lenke til kommentar

Reus har vært linket til Dortmund lenge, og det var vel egentlig bare et spørsmål om tid når de ville komme til enighet. Tror aldri det har vært noen reell interesse fra vår side. Men ja, Wenger må virkelig forsterke angrepet i løpet av januar, både for å vise ambisjoner og å øke sjansene for topp 4-plassering. Henry i seks uker er ikke nok.

Lenke til kommentar

Det har nok ikke vært noe konkret interesse fra Arsenal sin side nei. Synd mtp. at han virker å være en meget god spiller allerede nå.

 

Götze er vel utelukket frem til sommeren 2013. Er det da lov å håpe på Hazard istedet? Er jo snakk om en pris på £30M for Götze nå og prisen på Hazard ryktes jo å være nogenlunde det samme utifra City sin interesse.

 

Ellers ser det også ut til at Podolski ikke vil forlate Köln i vinter. Kan vi vente til sommeren med å hente han inn? Hvis han fortsetter formen sin for Köln og tar det med til EM så tviler jeg sterkt på at han blir billig.

 

Et annet alternativ er f.eks. Loic Remy som Wenger tidligere har vist interesse for og som var sterkt linket til oss for et par sesonger siden. Meget rask og teknisk spiller. Kan spille som spiss, på kanten og som hengende spiss. Fylte 25 år på mandag så han har fortsatt en del år igjen. Scorer dog ikke like mye mål som hva Podolski gjør, men er en spiller som er et konstant uroelement.

 

Men, hvertfall som du sier: Henry i seks uker er rett og slett ikke nok.

Lenke til kommentar

Enda en venstreback som er god offensivt og ræva defensivt, herlig. Men for real, trodde vi satset høyere enn en Sunderland-reject. Jævla irriterende at Wenger nesten utelukkende må gå etter spillere som er tilgjengelige på markedet.

 

Får Wenger inn en ving og en spiss i ypperste klasse, er jeg fornøyd med dette overgangsvinduet.

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Hvis Wenger er ute etter en kortsiktig løsning, er ikke Richardson et dårlig alternativ. Han kjenner ligaen godt og er sikkert sulten på å vise seg frem for et bedre lag. Dessuten har jeg hørt at han mistrives i Sunderland, så helt urealistisk er det nok heller ikke. En langsiktig løsning er det nok lettere å finne i sommervinduet.

Lenke til kommentar
Særlig når vår klubb er den i Europa som tjener mest og bruker minst

Denne lurte eg litt på.... Tjener mest?

 

Skulle forøvrig være blant de som tjener mest og bruker minst.

 

Her har du lista.

Jau. Det verte noko anna. Selv om eg ble litt overrasket over at de var såpass høyt oppe på lista også. Er den liste oversikt over netto inntjening? Eller rein inntjening?

 

Men verdien av Arsenal var igrunn den som overrasket meg mest. 3. mest verdifulle klubb?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...