Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det at han har underprestert i to sesonger bør vel senke prisen ganske kraftig.

 

Jeg mener fortsatt å huske at Lyon ville ha rundt £20M for han allikevel. Derfor jeg er utrolig skeptisk.

 

Forøvrig har han egentlig bare hatt én ordentlig god sesong i 2008/09 og etter det som sagt har han ikke helt levd opp til forventingene. Skal dog sies at han var skadet hele 09/10 sesongen nærmest.

Lenke til kommentar

Ser selvsagt poenget. Poenget mitt forsvant da jeg kom på at Berbatov er på vei bort. Poenget mitt skulle egentlig være at Podolski neppe ville sittet på benken i mange klubber i verden. Kanskje hos de to spanske, de har ekstrem kvalitet på benken.

Kanskje hos City og Chelsea om han var dyr nok.

Lenke til kommentar

I dag så vi nok en gang hvor viktig det er at vi henter inn en god spiss i januar. Vi har ikke sett nok av Park til å kunne dømme ham enda, men at Wenger til stadighet prioriterer håpløse Chamakh på benken bør si sitt. Tenk om vi hadde hatt en Podolski eller en Reus på benken i dag.

 

Nja, husk at det blir mye ballpumping på slutten av sånne kamper. At Wenger setter på Chamakh istedenfor Park, trenger ikke å være et tegn på at han ikke tror på sistnevnte. Chamakh er nok uansett bedre på hodet, og jeg tror det er dét Wenger vektlegger når han velger ham fremfor Park når vi jager et siste-liten-vinnermål. Men jeg er forsåvidt enig i at spissplassen breddemessig er vårt svakeste punkt.

Lenke til kommentar

Det virker mer og mer sikkert at Henry blir klar på lån i løpet av et par dager. Vet ikke helt hva jeg synes om det. Han er selvsagt langt i fra den spilleren han var, men ... hallo. Det er Thierry Henry. Det kan umulig skade å ha ham i bakhånd når Chamakh forsvinner til ACN. Håper likevel at vi henter enda en spiss i tillegg, som også kan spille på kanten.

 

Anbefaler alle å lese dette. Oppsummerer akkurat hva jeg mener om saken.

Lenke til kommentar

Stygt redd for at vi låner Henry i et par måneder og ikke kjøper noen spillere før til sommeren.

 

Er jo dette de fleste forventer og som er høyst sannsynlig. Wenger har ikke for vane å kjøpe noen, selv når vi strengt trenger det (midtstopper i fjor vinter når man viste at Vermaelen var ute for sesongen).

Lenke til kommentar

Stygt redd for at vi låner Henry i et par måneder og ikke kjøper noen spillere før til sommeren.

 

Er jo dette de fleste forventer og som er høyst sannsynlig. Wenger har ikke for vane å kjøpe noen, selv når vi strengt trenger det (midtstopper i fjor vinter når man viste at Vermaelen var ute for sesongen).

 

Eller sesongen før der når vi desperat trengte en spiss med van Persie og Bendtner ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...